IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW се насочва към нов сегмент

Компанията вижда смисъл в ултраскъпа градска кола, защото броят на милионерите расте

Германската компания BMW планира да навлезе в изцяло нова пазарна ниша, защото вярва, че ще има търсене на ултра-висок клас градски автомобил, който е по-скоро моден израз, отколкото кола. Нещо като начина, по който Rolls-Royce гледа на себе си като на луксозна марка, а не на автомобилен производител, информира Сarbuzz.

 

BMW-15

 

Въпреки глобалните икономически опасения, броят на милионерите всяка година продължава да расте. И особено бързо това става в Китай, където BMW вижда нови възможности за бизнес с луксозни стоки.

„До 2030-2035 г., особено в Китай, ще има много повече милионери и повече жени милионери - прогнозира Домагой Дукеч, шеф на дизайна в BMW - Това има съвсем различно въздействие върху нашето възприятие за това какво ще купят.“

 

BMW-16

 

Въпреки, че обикновено луксът при автомобилите се отъждествява с големи лимузини, в бизнеса с луксозни стоки дребните артикули често носят високи стойности. „Луксът в бъдещето няма да се изразява в размер“, допълва Дукек, като казва, че градските автомобили могат да бъдат преосмислени като луксозни превозни средства, тъй като богатите купувачи ще искат нещо скъпо и ексклузивно, но в малка и финна опаковка.

„Разбира се, богатите хора са различни в Европа - признава Дукеч. - В Париж карат малки коли, дори и да са богати, само защото това е най-удобното нещо." Смята се, че в момента търсенето на луксозен градски автомобил не е достатъчно, за да могат в BMW да дадат зелена светлина на идеята. Но тъй като пазарните навици на богатите купувачи се променят, ще настъпи повратна точка и тогава ще има смисъл.

 

 

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Е кой е казал че няма да се продава? Ще се продава като топъл хляб, защото собствениците на bmw си купуват опаковки и точно лъскавата опаковка е това което ще ги привлече, каквото и да е съдържанието. Никой няма да цъка с език като спреш пред дискотеката какво имаш под капака. Всички ще гледат опаковката.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до журналиста ( преди 1 година )
    Rolls-Royce е на bmw така , че няма как да ги сравняваш
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    много хейт по bmw, само че те в последните години избухнаха откъм продажби - още от пандемичните години. Та... хайде да не бързаме със заключения колко ще се продава един по-лъскав малък модел, особено като си нямаме идея от динамиката на пазарите в Европа, още по-малко в Китай.
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Напротив, направо са си го написали в прав текст че ще сложат с някоя по луксозна кожа на някой малък автомобил и ще умножат цената по две за да могат да се хвалят богаташите колко скъп автомобил карат. Тоест просто ще му сложат една по лъскава опаковка на същото съдържание. Точно обратното на Тесла, които са в другата крайност и чийто най-голям минус е че много добро съдържание е опаковано в посредствена и в много случаи некачествена опаковка. Но пък за всеки влак си има пътници и двете ще се п
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Какъв сегмент? Шкода сегмент?
  • #6
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Той целия проект се гради около идеята "да им вземем парите на богатите глуппацци"! Никъде не пише, че BMW имат намерение да предложат добър нов продукт.
  • #5
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То пък милионерите ако искат да се похвалят с лукс и скъпа кола ще си купя точно bmw? Каква е първата ви асоциация когато чуете за шофьор на bmw? Много мразя да слагам всички под един знаменател и знам, че това което асоциирам, въобще не е вярно, но въпреки това първото което ми излиза на ум е някоя нацепена във фитнеса "батка" с adidas и ланец и bmw в диапазона от 2023 година модел до 30 годишни модели, но пък с едни и същи маниери на чувство на превъзходство над другите, което демонстрират.
  • #4
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Номера е да не ти личи, че си милионер и да не се набиваш на очи. Това с надуването е маниер на хора с ниско образование които купуват лимузина пета употреба ползвана от дипломати и шефове на корпорации да ходят за течност за чистачки до Пловдив.
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    не познавам нито един богат който да има куче касичка и да носи в джобчетата семки и бонбонки наче бмв клас А на цената на 7 серия ще е забавно да видиш провала на маркетолозите Aston Martin Cygnet имаха горчив опит в продажбите с една преоблечена Toyota iQ ребрандирана с тяхна емблема
  • #2
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Мхм, всичките милионери, особено тези които си изкарват парите сами, се чудят как да ги дадат на BMW, за ултра скъпите им биклюци. Тези съвсем загубиха връзка с реалността. Богатството е това което спестяваш, а не това което харчиш. С хачене на големи суми за надутите цени на германското трио, не се става богат, а тъкмо напротив ...