IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-странните правила при шофиране в Европа

Повечето са разумни и общоприети, но има и такива, които предизвикват смях

Европа е известна със своите разнообразни културни различия, но Закона за движение по пътищата трябва да се спазва и това го знае всеки. Има обаче странни моменти, които не всеки шофьор знае, защото и самите закони в отделните държави в Европа имат своята специфичност.

Основните правила се прилагат в по-голямата си част във всички страни, но има малко или повече странни отклонения, които предизвикват дори смях. Какво трябва да знаят шофьорите за някои държави, за да избегнат глоби, информира Reisereporter.


Най-странните правила за шофиране в Европа (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван Петров ( преди 3 месеца )
    Това за Дания и Испания са абсолютни ГЛУПОСТИ.А за Швеция са 7 дни,не 5.
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    До 7 Аз от опит знам, че в Дания гъзарски изпълнения правят само арабелите. Останалите,като цяло, са спокойни и примерни. Иначе, най-силно впечатление прави това, че почти навсякъде магистралите им са с ограничение 110 км/ч.
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Валери ( преди 1 година )
    Първо , няма такъв знак спирането забранено с една или две черти .има знак паркирането забранено и с една или две вертикални черти и то е за Черно и нечетни дати от 0.00 до 8.00 часа на определената дата .Такова знаци имаме в Естония и не са нови а поне от 20 години
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Бат Митко ( преди 1 година )
    ТРЯБВА ДА ИМА ДРУГО ПРЕДИМСТВО- СПОРЕД МАРКАТА НАВТОМОБИЛА:1.ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ 2 БМВ. 3 АУДИ 4 ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    Ако не се лъжа, камионите също спираха за около 35 м, но при тях спирането е от 90 км в час, а не от 100, защото нямат право да се движат с толкова. Електронно се ограничение до 90 километра в час. Като имаме предвид че някои "примерни" шофьори шофират дори в града с повече, на практика камионите са по безопасни и спират по-бързо.
  • #11
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Според мен най правилно е да се въведе принципа за предимство на по големия. Защото колкото по голяма е една машина толкова по трудно се управлява и по трудно спира----->>>>> Бягай да учиш физика. Мотора ми(180кг) спира от 100 до 0 за 32 метра. Колата ми(2400кг) спира от 100 до 0 за 34 метра. Колкото си по-тежък, толкова повече сцепление даваш на гумите и ако имаш достатъчно площ(брой гуми), ще спреш за същото разстояние. Голфа на баба(900кг) спира от 100 до 0 за 51 метра с 13 цола гуми.
  • #10
    5 rate up comment 9 rate down comment
    смешно е ( преди 1 година )
    Това последното доказва ,че гърците са яко сбъркани в някои отношения....
  • #9
    19 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    къде живеем, било странно да е забранено да си тряскаш вратата или да си форсираш двигателя рано сутринта... ама кой ще му казва на *** какво да прави, това си е неговата кола, ще си тряска и ще си тропа колко си иска... няма да се оправим скоро...
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Леле ( преди 1 година )
    Представете си група българи в Дания как бързат и изтичват пред колоната коли на зебрата, понеже си знаем ,че там сме безсмъртни като минаваме...
  • #7
    22 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 5 - На шофьорският ти казват, че ме може да набиваш спирачки непосредствено преди пешеходна пътека, защото ще предизвикаш катастрофа, а че трябва да спираш плавно и спокойно, като започнеш поме 30-ина метра преди нея. Инапе в Дания свилнах, че всеки кара, като баба ми. И в това няма нищо лошо, защото на пътя е много спокойно и няма изнемади, освем от някой пиян полАк.