IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S Plaid си върна рекорда на „Нюрбургринг“

Седанът подобри постижението на Porsche Taycan Turbo S с цели 8 секунди (ВИДЕО)

Tesla Model S Plaid Track Pack е новият рекордьор на Северна дъга на „Нюрбургринг“ сред масово произвежданите електромобили. Американският седан си върна първото място, след като подобри постижението на основния си конкурент Porsche Taycan Turbo S с цели 8 секунди.


Tesla рекорд


Двата електромобила започнаха спора си още през лятото на 2021 г., като си разменяха първото място. В крайна сметка колата на германският производител, управлявана от тест-пилотът Ларс Керн успя да премине 20,832-километровото трасе за 7:33,35 минути. По това време – преди по-малко от година, Porsche Taycan Turbo S с мощност 761 к.с. беше с 2 секунди по-бърз, от Tesla Model S Plaid с 1020 к.с. Сега обаче американската компания отговори подобаващо и нанесе съкрушителен удар.

Model S, оборудван с пакет Track, записа време от 7:25,321 минути, което поставя седана на Tesla между именити суперколи като Ferrari Enzo и Mercedes SLS AMG Black Series. Не се съобщава обаче кой е карал новия рекордьор сред масовите електромобили.



В случая допълнителният пакет Track включва лети джанти Zero-G с пистови гуми Goodyear Supercar 3R и карбоново-керамичен спирачен комплект, състоящ се от ротори от въглерод-силициев карбид, еднокомпонентни апарати с високоефективни накладки и специална спирачна течност, предназначена за каране на писта.

Както се вижда от видеото, новият рекордьор също така е оборудван със стандартен кръгъл волан. През 2021 г. Model S счупи рекорда на Северната дъга, като тогава седанът беше с обявения за опасен щурвал. Не е ясно доколко нормалното кормило е допринесло за новото най-добро постижение, но явно то е по-удобно за каране на писта.


0 от 500
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    q ( преди 11 месеца )
    Много ми хареса мисълта на Шаро в Блога на Дани, коментирайки елелктромобилите Шаро каза - мача е приключил. елекромобилите са по-добри и по-лесни за произвоство и поддръжка. При еднакви характеристики даже са и по евтини за производство. Но как да се каже това на милионите работещи в свързаните фирми за доставки и обслужване на ДВГ гигантите. Затова всичко ще се разтегли в един 10+ годишен период, за да даде време на тази огромна машина да се пренастрои и хората да не останат без работа.
  • #25
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До долният ( преди 11 месеца )
    800квтч батерия има само у празнъта ти тиква
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 ( преди 11 месеца )
    "само новият РАМ еталонът 230квтч батерия Теслите имат слаби батерии."Е какъв е тоя камион само с 230 киловатчаса батерия. Камионът на тесла има 800 киловата часа, кой е той е около четири пъти повече. Скрий се вече с този RAM.
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 11 месеца )
    Ето го още един като антиелектриците, който си мисли с оная работа и само за оная работа. Хубаво е че за разлика от тях не мислиш за мъже, а за жени, като по цял ден не мислиш и пишеш за вибратори, но и тебе ще те посъветвам, да не пишеш за сексуалните си фантазии тук. Все пак е автомобилен раздел. И ще те разочаровам, че ако за тях има някакъв шанс да си намерят партньор тук, то за тебе е малко вероятно защото жени не четат и пишат на това място.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 11 месеца )
    Обикновено харесвам Тесла но някои като теб прекаляват с простотиите и не се траят.. Тайкана тежи повече между другото - 2.3 тона
  • #21
    1 rate up comment 7 rate down comment
    PLAID ( преди 11 месеца )
    Това е 2.2 тона ШЛЕП, който МАЧКА Порше ... Къде?! На ПИСТА! Хах! Тоест Ох :DDD и всяка напориста млада дама иска да сложи бедрата си на белия салон на Model S и Model X - да се разтече от 1000 коня адреналин, да покани приятелките си да пробват "вратите на сокол", след което да ти извъртят групов. ЦАРЯ!
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Сега е наред тримоторния Тайкан с 1 000 коня да подобри рекорда, обаче и цената ще му е над 200 К евро колкото е Турбо S сега..
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 17 ( преди 11 месеца )
    Научи ли най-накрая, че електрическия рам за който говориш се кара задължително с професионална книжка за товарни автомобили, защото има общо тегло над 3,5 т. Много ми е интересно колко ще му е времето на нюрбургринг за да се опиташ да го набуташ в тази статия като голямото постижение на рам?
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 13 ( преди 11 месеца )
    Не е невъзможно и слизане под 7 минути. Още преди излизането на модела, правиха тестови обиколки с различни прототипи, за да изберат крайната версия за серийния автомобил. Един от моделите с активна ародинамика постигна 7 мин. и 5 сек. и още тогава се спекулираше, че целта е под 7 мин. Но както виждаш, от тесла са решили, че няма да има никакъв спойлер камоли активен. Успели са да направят семеен автомобил, който може да вдига 350 км в час и се кара на писта без промяна на външния вид.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 11 месеца )
    Много удобно отмитате само конете но не и теглото, размерите и цената. Една от по-бавните е Lamborghini Huracаn LP610-4 който е 400 коня по-малко да но и 600 кг по-лека и 20 см по-ниска