IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S Plaid си върна рекорда на „Нюрбургринг“

Седанът подобри постижението на Porsche Taycan Turbo S с цели 8 секунди (ВИДЕО)

Tesla Model S Plaid Track Pack е новият рекордьор на Северна дъга на „Нюрбургринг“ сред масово произвежданите електромобили. Американският седан си върна първото място, след като подобри постижението на основния си конкурент Porsche Taycan Turbo S с цели 8 секунди.


Tesla рекорд


Двата електромобила започнаха спора си още през лятото на 2021 г., като си разменяха първото място. В крайна сметка колата на германският производител, управлявана от тест-пилотът Ларс Керн успя да премине 20,832-километровото трасе за 7:33,35 минути. По това време – преди по-малко от година, Porsche Taycan Turbo S с мощност 761 к.с. беше с 2 секунди по-бърз, от Tesla Model S Plaid с 1020 к.с. Сега обаче американската компания отговори подобаващо и нанесе съкрушителен удар.

Model S, оборудван с пакет Track, записа време от 7:25,321 минути, което поставя седана на Tesla между именити суперколи като Ferrari Enzo и Mercedes SLS AMG Black Series. Не се съобщава обаче кой е карал новия рекордьор сред масовите електромобили.



В случая допълнителният пакет Track включва лети джанти Zero-G с пистови гуми Goodyear Supercar 3R и карбоново-керамичен спирачен комплект, състоящ се от ротори от въглерод-силициев карбид, еднокомпонентни апарати с високоефективни накладки и специална спирачна течност, предназначена за каране на писта.

Както се вижда от видеото, новият рекордьор също така е оборудван със стандартен кръгъл волан. През 2021 г. Model S счупи рекорда на Северната дъга, като тогава седанът беше с обявения за опасен щурвал. Не е ясно доколко нормалното кормило е допринесло за новото най-добро постижение, но явно то е по-удобно за каране на писта.


0 от 500
  • #66
    0 rate up comment 1 rate down comment
    ЕлектроманЯк ( преди 9 месеца )
    Пробег 600 км на електрокар = пробег 350 км нормално, динамично каране в натоварен трафик. В студено време и адска жега - още по-малко... Сега казвате, че това не е проблем, но като(ако) си купите електрички и ссанете роби на заряда на батерията, ще разберете какво казва батко ви ЕлектроманЯк... ;-)
  • #65
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Няма такава тесла. Абсолютно всички се зареждат с 250 kw. На 150 kw се зареждаше тесла модел s до 2016 година. Пак пишеш от друга епоха.
  • #64
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Тесла са ограничени до 150 квт скорост на зареждане.
  • #63
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Копи пейст ( преди 9 месеца )
    Зарядни станции от София до Бургас Само на Финес чарджинг Църна маца 2 колонки по 200kW. Ихтиман 2х150kW Долно вършило 80kW Церово 70kW Гелеменово 3х200kW Царацово 2х150kW Оризово 2х150kW Нова загора 2х150 и още 3х225kW На разклона за Камено 4х150kW Jumbo преди Бургас 2х150kW Трябвало много мислене къде да заредиш. Е колко пък мозъчни гънки трябва да имаш, за да не закъсаш от София до Бургас дори да караш с 250км/ч при минус 30
  • #62
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 61 ( преди 9 месеца )
    "Повечето електрически автомобили са ограничени до 50 квт "Извинявай ама ти от кой век пишеш? Всяка една тесла се зарежда с 250 kw, като точно толкова дават и зарядните станции на Тесла в момента, като изключим новите зарядни станции които започнаха да инсталират от миналия месец, които са 610 киловата. Но тесла не е най-бързо зареждащият се автомобил, нито зарядните на Тесла са най-мощни. Тези на Йонити са 350kW. Porsche тайкан, audi e-tron и дори някои китайци се зареждат по-бързо.
  • #61
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    До 56.Повечето електрически автомобили са ограничени до 50 квт зареждане.Предстои ти забавно чакане с часове по зарядните станции.Най малко 6 часа.
  • #60
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 56.Къде ги измисли тези гига дупер зарядни станции?
  • #59
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 57.Амстердамеца предпочита да си почива в къщи,вместо да дреме по зарядните с часове.
  • #58
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Бравос ( преди 9 месеца )
    Като гледам класацията, преди тесла има три модела mercedes, едно единствено bmw М4 и nissan gtr. Всичко останало е след Тесла, но тук все ни обясняват как Тесла не става за завои, а може да се кара само направо, но пък няма нито една honda, audi, subaru, а да не говоря за toyota и volkswagen с по-добър резултат на Нюрбургринг от Теслата. Това са фактите въпреки ВЯРВАНИЯТА на сектантите. За тях цифрите фактите и реалността са неща които могат да се игнорират, ако противоречат на ПРАВАТА ВЯРА
  • #57
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До Амстердам ( преди 9 месеца )
    Дори на по-бавни зарядни или с по-малко на брой спирания за повече време и зареждане само с 1 000 км за час, пътуването ти ще се удължи с два часа и вместо 28-30 часа ще стане 30-32 часа, но ще се приберете много по-малко уморени. Толкова ли неприемливо ти се струва?