Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Kia (2021)
Kia имаше един от най-противоречивите редизайни в този списък. Компанията се отказа от дългогодишната си овална идентичност и излезе с ултра-елегантно ново лого. Но липсата на разстояние между „I” и „A” в „KIA” все още кара някои хора да се чудят каква е новата марка „KN”.
Kia имаше един от най-противоречивите редизайни в този списък. Компанията се отказа от дългогодишната си овална идентичност и излезе с ултра-елегантно ново лого. Но липсата на разстояние между „I” и „A” в „KIA” все още кара някои хора да се чудят каква е новата марка „KN”.