Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Lancia (2022)
Италианският автомобилен производител, някога известен с емблематични рали автомобили като Delta Integrale и O37, е на прага на голямо завръщане. Нов концептуален автомобил със свежо лого на Lancia дебютира в края на миналата година, поставяйки началото на електрическата ера на марката.
Италианският автомобилен производител, някога известен с емблематични рали автомобили като Delta Integrale и O37, е на прага на голямо завръщане. Нов концептуален автомобил със свежо лого на Lancia дебютира в края на миналата година, поставяйки началото на електрическата ера на марката.