Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Lotus (2019)
Актуализираното лого на Lotus означава новото начало на марката. Но външният вид не се отклонява далеч от историята на автомобилния производител, като прави това, което много други марки са направили – изглаждане и опростяване на предишните скосени ръбове. Надписът Lotus също е изправен за по-изчистен вид.
Актуализираното лого на Lotus означава новото начало на марката. Но външният вид не се отклонява далеч от историята на автомобилния производител, като прави това, което много други марки са направили – изглаждане и опростяване на предишните скосени ръбове. Надписът Lotus също е изправен за по-изчистен вид.