Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Jaguar Land Rover / JLR (2023)
Отделните марки Jaguar и Land Rover не променят своите лога (доколкото е известно), но цялата корпоративна единица преминава към ново име и дизайн. По-рано Jaguar Land Rover (новият JLR) опрости своята идентичност и разкри ясно лого с абревиатура, за да демотстрира промяната.
Отделните марки Jaguar и Land Rover не променят своите лога (доколкото е известно), но цялата корпоративна единица преминава към ново име и дизайн. По-рано Jaguar Land Rover (новият JLR) опрости своята идентичност и разкри ясно лого с абревиатура, за да демотстрира промяната.