Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
General Motors (2021)
GM актуализира логото си през 2021 г., като премахна твърдите ръбове и буквите с блокове за по-елегантно и по-модерно брандиране. Светлосините ръбове трябва да представляват „чисто небе“, тъй като компанията продължава своя стремеж към електрификация. Това е първият редизайн на логото от 50 години.
GM актуализира логото си през 2021 г., като премахна твърдите ръбове и буквите с блокове за по-елегантно и по-модерно брандиране. Светлосините ръбове трябва да представляват „чисто небе“, тъй като компанията продължава своя стремеж към електрификация. Това е първият редизайн на логото от 50 години.