Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
FCA / Stellantis (2020)
Това не е толкова обикновен редизайн на логото, колкото пълно ребрандиране. FCA и PSA вече са Stellantis – от 2020 г. Тази актуализирана корпоративна структура идва и с ново лого с новото име на групата отпред и в центъра.
Това не е толкова обикновен редизайн на логото, колкото пълно ребрандиране. FCA и PSA вече са Stellantis – от 2020 г. Тази актуализирана корпоративна структура идва и с ново лого с новото име на групата отпред и в центъра.