Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Citroen (2016)
Citroen опрости логото си, като същевременно съживи някои исторически знаци. Двойните стрелки нагоре – сега с по-малко скосяване, са разположени в рамките на овална значка, която напомня за оригиналното лого на Citroen от 1919 г.
Citroen опрости логото си, като същевременно съживи някои исторически знаци. Двойните стрелки нагоре – сега с по-малко скосяване, са разположени в рамките на овална значка, която напомня за оригиналното лого на Citroen от 1919 г.