IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Yaris получи по-мощен хибриден двигател

Подобренията по модела включват и ревизиран интериор

Пуснатата на пазара през 2020 г. Toyota Yaris продължава да се развива. Външният вид на хечбека си остава същият (с изключение на новите алуминиеви джанти и новите цветове), но японският производител ще предложи нов двигател и преработен интериор.


Toyota Yaris Hybrid 130

Новата хибридна версия получава мощност от 130 к.с., което е с 14 к.с. повече от досега. Въртящият момент също нараства – от 141 на 185 Нм, като това се отразява и на ускорението от 0 до 100 км/ч. То вече отнема 9,5 секунди (с 0,5 секунди по-бързо от версията Hybrid 116).

От Toyota допълват, че времето за ускорение от 80 до 120 км/ч също е подобрено с 0,5 секунди и вече е 7,5 секунди. В същото време обаче увеличението на мощността се отразява минимално на вредните емисии CO2, които при новата версия са между 96 и 116 гр/км в комбинирания цикъл WLTP.


Toyota Yaris Hybrid 130

Салонът на Toyota Yaris вече предлага нови цифрови инструменти за водача и по-бърза и обогатена мултимедийна система. Екраните са с диаметър 7 или 12.3 инча за приборите и 9 или 10.5 инча за мултимедията

Автомобилът е оборудван и с новата система Toyota Smart Connect, която производителят обявява за по-интуитивна и отзивчива. Той е постоянно свързан с интернет, което му позволява да показва информация в реално време, особено за да се информира за трафика. Системата е съвместима с Apple CarPlay и Android Auto безжично и нейните актуализации се осъществяват „по въздуха“.


Toyota Yaris Hybrid 130


Обновената Toyota Yaris се предлага стандартно с подобрена камера и радар за по-добро откриване на риск от сблъсък, а Acceleration Control Assist предотвратява ускорението преди потенциален удар. Добавена е и система Proactive Driver Assistance (PDA) за предотвратяване на инциденти при ниски скорости. Асистентът за намаляване на скоростта и асистентът за управление обещават по-плавно каране.

Системата за аварийно спиране (EDSS) също е модифицирана, за да поеме контрола в случай на дискомфорт или неспособност на водача. След известно време без никакво действие системата издава звуков сигнал и без реакция от страна на волана, автомобилът постепенно спира, активира аварийните си светлини и отключва вратите, за да могат хората да помогнат на водача.


Още снимка на новата хибридна Toyota Yaris - вижте в галерията:


0 от 500
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нещо си се объркал с меките хибриди. Тойота не правят такива недоразумения. А кой на какво трябва да преминава не си ти човекът, който да го казва. Ти си преминавай и на колело, ако искаш, но моля те не говори от името на други хора! Хюндай i10 не е лоша количка, но е далеч от класата на Тойота.
  • #2
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Вече не е най добрия. С тези меки хибриди не е. Свърши. Сега трябва да минем на по малък клас. Хюндай i10
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-добрия градски автомобил е това. Икономичен, здрав и практичен.