IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota представи съвсем различен Yaris Cross

Японците твърдят, че това е кросоувърът с най-голям багажник в този клас

Toyota пусна чисто нов Yaris Cross в Индонезия, който не е свързан по никакъв начин с европейския кросоувър от клас B-SUV със същото име. Моделът взема стилистика от по-големи SUV-та като RAV4 и Highlander, като предлага избор между бензинови и хибридни задвижвания.


Toyota Yaris Cross


Новият Yaris Cross ще заеме място между Raize и Corolla Cross в гамата на Toyota на индонезийския пазар. Голямата радиаторна решетка и агресивните фарове отпред напомнят за Highlander, докато квадратните калници, прозорците, колоните и задните светлини създават впечатлението, че гледате RAV4.

Тази Toyota може да се похвали с капацитета на петместен салон, който в някои отношения може да се сравни с автомобилите от горния сегмент. В допълнение, батерията на хибрида е монтирана под задните седалки, така че не заема място в багажника, който се твърди, че е най-големият в сегмента.


Toyota Yaris Cross


Арматурното табло изглежда доста просто, но модерно, с 10.1-инчов дисплей на информационно-развлекателната система и 7-инчов екран пред водача. Допълнителното оборудване включва амбиентно осветление, подложка за безжично зареждане, панорамен люк, електрическа задна врата и комплект ADAS Toyota Safety Sense.

Твърди се, че Toyota Yaris Cross със спецификации за Индонезия е базирана на платформата DNGA и е с размери 4310 мм дължина, 1770 мм широчина и 1615 мм височина. Междуосието ѝ е 2620 мм. Тези цифри правят кросоувъра със 130 мм по-дълъг от европейския Yaris Cross на платформата TNGA.


Toyota Yaris Cross


Моделът се предлага с два варианта на задвижване – бензинов и хибриден. Четирицилиндровият 1.5-литров атмосферен двигател Dual VVT-i произвежда 105 к.с. и 138 Нм въртящ момент. Може да се комбинира с петстепенна механична или вариаторна скоростна кутия, като и двете предават мощността към предния мост.

Що се отнася до по-ефективния хибрид, той съчетава 1.5-литров двигател с електрически мотор, литиево-йонна батерия и вариатор. Електрическият мотор произвежда 79 к.с. и 141 Нм, а двигателят с вътрешно горене - 90 к.с. и 121 Нм въртящ момент. Системната мощност на двата агрегата е 110 к.с., което е малко по-малко от хибридите на Toyota за ЕС.


Toyota Yaris Cross


0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като всяка Тойота, в топ 10 най-издръжливи коли на 300 000км - 8 са модели на Тойота!
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Разбирач ( преди 1 година )
    като всяка тойота вътре е с пластмаси за детски играчки иначе цената е с претенция за нещо луксозно. Докато не си оправят интериора ще вървят само надолу и марки като киа и хюндай ще ги настигат
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Поредната маркетингова стратегия да се кръщават напълно различни автомобили с едно и също име, за да може после световните продажби на съответния модел в случая yaris cross, да изглеждат повече в световен мащаб и да поставят рекорди за най-много продадени автомобили от един и същ модел. Същата работа е и с "най-продавания автомобил в света" toyota corolla.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Отвън не е зле, но интериора все още е от 1990...
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    до 2 ( преди 1 година )
    Значи не си купуваш коли? Защото почти няма марка без по-евтини аналогични модели за Китай, Индия, до скоро и Русия.
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз лично не спонсорирам марки, които вадят за САЩ, Китай и където и да било другаде по-добри коли на по-ниска цена, а за нас понеже сме били богати евтини пластмасарници на двойни цени.
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това и тук би било вървежно