IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Touareg остана само с V6 мотори

Обновеният всъдеход получи модерни LED-светлини и допълнително оборудване

Третото поколение на VW Touareg дебютира през 2018 г., като оттогава от водела са продадени над 200 000 бройки. Сега флагманският SUV на германската марка получава сериозен фейслифт, който да му помогне да остане конкурентоспособен в един изключително доходоносен сегмент.


VW Touareg


Промените по модела засягат както дизайна, така и оборудването. Touareg ще се предлага с джанти с размери от 19 до 21 цола, но версиите R-Line и R получават 22-цолови със силиконово сиво матово покритие. За първия пък всъдеходът, който се произвежда в Братислава (Словакия), има осветена емблема на вратата на багажника.

Отпред преработените фарове с тройно „L“ са напълно нови и използват по-усъвършенствана матрична технология с микро-LED технология, която се вижда и при обновеното Porsche Cayenne. Тя се казва IQ. Light HD LED matrix, като при нея всеки фар може да се похвали с не по-малко от 19 216 микро светодиода с индивидуално управление, за да осигури осветление в най-тъмните нощи, без да заслепява насрещните водачи. Задните светлини също са променени, за да включват същото трио от L-образни елементи.


VW Touareg


Салонът е по-скоро същият и се предлага стандартно с Innovision Cockpit. Това е маркетингов жаргон за обединението на напълно цифровия 12-инчов инструментален панел с 15-инчов сензорен екран. Информационно-развлекателната система е променена, за да поддържа HD картографски данни с висока разделителна способност с навигация на ниво лента, заедно с по-добро гласово управление и безжични Android Auto и Apple CarPlay. VW вече инсталира по-мощни USB-C портове и предлага head-up дисплей плюс 730-ватова аудио-система Dynaudio срещу допълнително заплащане.

Под капака на всъдехода вече има само V6, тъй като дизеловият V8, използван също от Bentley Bentayga и Audi SQ7, беше спрян през 2020 г. Клиентите могат да избират между общо 5 варианта, като при всички обемът е 3,0 литра. Предлагат се бензинов V6 с 335 к.с. и eHybrid съчетава, при който има и допълнителен електромотор за съвкупна мощност от 375 к.с. Топ-версията Touareg R ще развива 456 к.с.


VW Touareg
 

Дизеловият 3.0 V6 TDI е достъпен в два варианта на мощност – 228 и 282 к.с. Независимо от двигателя, всички версии се предлагат стандартно със задвижване на всички колела 4Motion и 8-степенна автоматична трансмисия.

Инженерите са ревизирали както стандартното стоманено, така и предлаганото като опция въздушно окачване за по-голям комфорт, докато е добавен сензор за натоварване на покрива. Той отчита напречните сили върху автомобила, като по този начин адаптира настройката на окачването и подобрява стабилността. Пружините са усъвършенствани при калибрирането, като допълнително се фокусира върху комфорта и пъргавината, и се адаптират компонентите към новите 21-цолови гуми Performance, които са опция.

Volkswagen ще продава своя обновен флагмански SUV във варианти Basic, Elegance, R-Line и R, като цената започва от 69 200 евро и достига 93 870 евро.


Още снимки на обновения Touareg - вижте в галерията:


0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Skoda fan ( преди 11 месеца )
    А, моля,моля, да не се обиждаме !!! има и по-евтинко от Фабия - Мерцедес A,B,C..... също така BMW 316-320-325.......и да си говорим сериозно!
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Touareg ( преди 11 месеца )
    Kолегата от #9 явно е попадал на изтърбушени коли.Съжалявам за което.Да,Туарег не е евтин.Личен опит-V8,900 NM,421 к.с.,4.9 сек ускорение 0-100,190 k лева купена нова 2020.Система за стабилизация+задни завиващи колела и т.н.Вече на 80 000 км.Нищо не се е обадило като проблем.Но смяна на масло(10 литра)и инспекция е 1500 лв.Не съм проверявал цена на резервни части+труд,но нямам очаквания да е евтино.Ако искаш евтино-Туарег не е твоята кола,има Polo,Fabia и квартални сервизчета...
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Koill ( преди 11 месеца )
    Колко трябва да ти е умствения багаж за да карам автомобил за 100к+ евра и да го закарам на бай Пешо кварталния майстор да я оправя, а и какво се притеснявате за подръжката щом си броил една чанта със пари за нея значи можеш да си я позволиш
  • #8
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Достатъчно, за да си направя изводите. А ти колко успя да тестваш? Избщо качвал ли си се на Тояга, карал ли си, имал ли си, поддържал ли си? Вземи поддържай и ела пак да си говорим. Подръжката е, като на Мерцедес, а някои неща и по-скъпи дори. Ако си имал ще знаеш кои. И не можеш да ги оправяш в квартален сервиз, а само във фирмен.
  • #7
    13 rate up comment 1 rate down comment
    V8 ( преди 11 месеца )
    До #7:И ти колко броя от този Туарег успя вече да тестваш?
  • #6
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Надлъжна сила ( преди 11 месеца )
    Това автомобилче е изстинска трагедия
  • #5
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Туарега е много сериозна машина. Не знам дали пенсионерите ще са във възторг както казва #1, но за мен от чисто прагматична точка това е най-доброто попадение в сегмента от гледна точка на цена качество. Плащаш за ВФ а пък технологиите и платформата са същите като в Ауди Порше и Ламборгини, а сигурно и като в Бентли.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Al ( преди 11 месеца )
    Bugatti Chiron
  • #3
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Като гледам снимките, новият touareg е заприличал изключително много на bugatti chiron. До толкова много че ми е трудно да ги различа!
  • #2
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    След като обновиха модела майка сега ще ъпдейтнат ли производните Порше Кайен, Ауди Q7,Q8, Бентли Бентайга и Ламборджини Урус? Представяш ли си да си вземеш Урус и после в Гугъл да прочетеш, че това е Туарег с брони?