fallback

5 прости правила, за да удължите живота на двигателя

Днешните мотори се износват по-бързо и са по-застрашени от надирания в цилиндрите. Ето как да ги избегнете

Животът ни все повече ускорява темпо - и това се отнася не само до хората и информационните технологии, но и до автомобилите. Само допреди 20-30 години цилиндрите и буталата на повечето автомобили бяха дълговечни и почти неподатливи на износване. Най-много продължителното триене между стените на цилиндрите и "полата" на буталото да образува т. нар. стъпало в района на горната мъртва точка. Но след това двигателите започнаха да се променят бързо, за да станат по-екологични и по-леки. Тук потенциалните проблеми с цилиндрите са от друг характер, доста по-сериозни са и като цяло се появяват значително по-рано от "стъпалото". Става дума за надиранията по стените им.             Пет правила, за да удължите живота на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #25
    Чук ( преди 7 месеца )
    Откак *** маркетолози и разни зелени талибани тежат повече от инженерите е така
  • #24
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До 15 Макс - 120000 е пробега при който се гарантира относително запазване на параметрите и показателите на двигателя. Естествено ако се кара "до счупване" може да минем много повече километри.
  • #23
    Зазката ( преди 7 месеца )
    Няма по надежни автомобили от Жигули и Москвич!!!
  • #22
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Не сте написали най-важното нещо, а именно - на първо място забравете за откровените глупости за лонг лайв масла и смяна на масло на 30к км! Сменяйте масло с филтри на 8 - 9 к км и проблем с двигателя няма да имате.
  • #21
    до 16 ( преди 7 месеца )
    Ми да беше стигнал барем до шестата страница на галерията, да ги видиш и петте...
  • #20
    ( преди 1 година )
    Най-много продължителното *** между стените на цилиндрите и "полата" на буталото да образува т. нар. стъпало в района на горната мъртва точка.Моля кажете кой *** преведе грешно това изречение?Полата на буталото се намира в долната част на буталото и по никакъв начин при работата на двигателя не се доближава до Горна мъртва точка.Това, от което се получава износване на цилиндрите се нарича бутални пръстени, които са между цилиндрите и буталата. Прочетете преди да превеждате!!!
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Дълговечни? Що за глупост? Дълготрайни разбирам но дълговечни няма как да е. Едно нещо или е вечно или не е, не може да е вечно за кратко или за дълго.
  • #18
    хах ( преди 1 година )
    прости правила за удължаване живота на мотора - първо - малка кубатура (около 1л), после ТУРБИНА или ДВЕ , НАПРАВО 3 (за максимално удължаване на живота)
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Хора, заредихме бензин догоре от Шел и на ниските обороти двигателят започна да вие като самолет все едно. На високите не си личи толкова.
  • #16
    Илко ( преди 1 година )
    Така и не се видя дори едно просто правило в тази статия да е написано.
fallback
Последни