fallback

5 прости правила, за да удължите живота на двигателя

Днешните мотори се износват по-бързо и са по-застрашени от надирания в цилиндрите. Ето как да ги избегнете

Животът ни все повече ускорява темпо - и това се отнася не само до хората и информационните технологии, но и до автомобилите. Само допреди 20-30 години цилиндрите и буталата на повечето автомобили бяха дълговечни и почти неподатливи на износване. Най-много продължителното триене между стените на цилиндрите и "полата" на буталото да образува т. нар. стъпало в района на горната мъртва точка. Но след това двигателите започнаха да се променят бързо, за да станат по-екологични и по-леки. Тук потенциалните проблеми с цилиндрите са от друг характер, доста по-сериозни са и като цяло се появяват значително по-рано от "стъпалото". Става дума за надиранията по стените им.             Пет правила, за да удължите живота на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    За 300 хиляди км ако не сте сменили колата значи сте клош
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    Статията не беше ли за двигателя? Като разбира се в заглавието не пише какъв е двигателя.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно ако карате електромобил и ако искате да съхраните батерията трябва да държите батерията винаги между 20% и 80% или грубо казано реалния ви пробег е 60% на това което замерват в реални условия. Също да избягвате бързи зарядни, а ако нямате термопомпа която се грижи за температурата на батерията никога да не я зареждате веднага след каране и да тръгвате веднага след зареждане.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    А ако карате електромобил има едно единствено правило. Просто зареждайте премиум ток, защото е по-качествен.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    разбира се, спомага и това, че масово вече всичко е от алуминий и реагира на топлина, все едно е восък
fallback
Последни