IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota показа нов електрически седан

Серийният bZ7 ще се конкурира с Xiaomi SU7

Японският производител Toyota и китайският GAC представиха нов електрическия седан - bZ7. Засега той е само концепция, но догодина ще бъде качен на конвейера, за да стартира масовото му производство.


Toyota bZ7


Техническите характеристики на новата електрическа кола не бяха разкрити. На външен вид Toyota bZ7 донякъде напомня на седана bZ3, който вече се предлага на пазара в Китай. Новият електромобил обаче изглежда осезаемо по-голям и по-престижен от своя предшественик.

Дизайнът на модела е направен в стила на модерните фастбекове, които се отличават с липсата на ясно изразена форма на багажника. Концептуалният автомобил също така се отличава с релефен капак и строги линии на каросерията, както и контрастен покрив.


Toyota bZ7


В същото време предната оптиката е направена в стила на текущото поколение Toyota Prius. Като цяло новият седан на Toyota прилича на Comfortable Space Concept, който беше представен на миналогодишния салон в Гуанчжоу.

Производството на серийната версия на седана ще се осъществява от съвместното предприятие GAC-Toyota. В Китай японската марка използва електромотори и батерии BYD, които вероятно ще бъдат в основата на bZ7. А като негови основни конкуренти на пазара се сочат Xiaomi SU7, BYD Han и Luxeed S7.


Toyota bZ7


0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 13 ( преди 2 дни )
    Само промит от бензин мозък може да си помисли че нещо трябва да бъде произведено в другия край на света и да му бъде транспортирано от там, за да му бъде по-евтино отколкото да си го произведе вкъщи в двора. Понеже си плоскоземец ще ти го обясня в типичен твой стил. Слънцето се върти около земята и ако в момента е от другия край на земята след 12 часа ще мине и върху тебе и можеш да береш да береш да береш, колкото ти душа сака. След 24 часа пак ще мине да го доиш.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 2 дни )
    Съжалявам, че за пореден път те чета, ама гледам, че се умилкваш около ново младо агънце, Митьо Бустеров. Та, да ти река, че никой не е казал да си произвежда водорода или синтетичните горива вкъщи с ток от АЕЦа. Вие ВЕИфилите нали все обяснявате колко много енергия пращало Слънцето? Ето ви възможност да ползвате всичката такава, която пада върху Сахара например. Генерирайте там и го затваряйте в буркани.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 3 дни )
    За да извлечеш водород от водата се изисква много електрическа енергия, а според всички видни антиелектрици, енергията не достига и тази зима ще сме на свещи. Ти за водород мечтаеш. Откъде енергия за водород? То няма енергия да светнем лампите, а ти богохулстваш за прахосването и за водород.
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 10 ( преди 3 дни )
    "работят върху много ефективни твърдотелни батерии" ех това ако знаеш как ме умили. Направо им повярвах този път. Също като предишните 10 пъти от 2010 година насам! Всяка година оттогава насам обявяват че след две години започват масово производство на твърдотелни батерии. През 2010 година обещаваха колосалните 500 км пробег и само 30 минути зареждане. Вече обещанията са по грандиозни - 1500 км пробег и 10 минути зареждане на цена по-ниска от бензинов автомобил. И един мармот завива батериите...
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Не съм съгласен, наливат много пари,а те имат големи финансови ресурси за RD, т.е Research and Development, работят върху много ефективни твърдотелни батерии, в момента гаранцията на батерията на иначе неособено с голям пробег BZ4x е 15 години или 1 млн. км. да запази минимум 90% от първоначалния си капацитет. Никоя друга марка не предлага такава гаранция на батерия! А водородът също е бъдещето,защото е най-разпространения хим.елемент в придодата и с ВЕИ може да се извлича от водата екологично.
  • #9
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 8 ( преди 3 дни )
    Съгласен съм с тебе. Бяха технологични лидери в миналото, но са кръгла нула в бъдещите технологии. На Акио Тойода този резултат не му се нрави и се опитва да го направи отрицателен и ги дърпа назад.
  • #8
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Тойота е марката с най-много технологии и патенти,от най-ефективни бензинови двигатели с код над 40%,през най-ефективни те,тоест технологични хибриди и стигнем до технологии с водород.Да,с ел.колите са изостанали.
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Китайците довчера караха колелета и рикши,кой реши,че те разбират от коли?
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 ( преди 3 дни )
    Говориш за марки, но нито един модел на Toyota не попада в топ 10 на продажбите в Китай за тази година. Толкова много ги харесват. А Тесла модел У е втория най-продаван модел в Китай. Това ще да е от омраза по твоите критерии, щом любовта на китайците не попада в топ 10. .
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Car guy ( преди 3 дни )
    Е те това е кола. Дизайн, технология, лукс, изящество... Космически кораб. Илън да си записва и да се учи от най-големите.