IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Rimac Nevera счупи 23 световни рекорда само за ден

Електрическата хиперкола подобри и феноменално постижение на Koenigsegg Regera (ВИДЕО)

Rimac Nevera продължава да чупи рекорди, като електрическата хиперкола имаше доста натоварен ден на тестова писта в Германия. Само за часове автомобилът постави 23 рекорда на трасето в Папенбург, където се възползва максимално от 4-километровите прави отсечки. Постиженията бяха потвърдени от представители на Racelogic и Dewesoft., които осигуриха измервателното оборудване.


Rimac Nevera


Оборудвана с гуми Michelin Cup 2 R за „пътнически автомобили“, Nevera успя да достигне 100 км/ч само за 1,74 секунди, надминавайки собственото си най-добро постижение от 1,85 секунди. Трябва да се отбележи, че спринтът не беше извършен от място, а превъртане на гумите, тъй като настилката на трасето не е била подготвена.

Както главният изпълнителен директор на компанията Мате Римац намекна по-рано в социалните медии, Nevera постави нов световен рекорд за най-бързата серийна кола, която ускорява от 0 до 400 км/ч и след спира до 0. Новото време е 29,94 секунди, ката така беше подобрено постижението на Koenigsegg Regera отне 31,49 секунди.


Rimac Nevera


Rimac Nevera постави и нов рекорд за най-късото разстояние, необходимо за спиране от 100 км/ч. Хиперколата спря след 29,12 метра според измерванията на Racelogic или 28,96 метра според Dewesoft.

Задвижването на хиперколата става с четири електрически мотора, чиято комбинирана мощност е 1914 к.с. и 2360 Нм въртящ момент. Батерийният пакет с капацитет 120 кВт/ч е интегриран в структурата на монокока от въглеродни влакна. По паспортни данни Nevera той ускорява от място до 100 км/ч за 1,97 секунди, а до 300 км/ч за 9,3 секунди. Максималната скорост е 420 км/ч.



0 от 500
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Още по-тъжно е да си либераст на батерия!
  • #25
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тъжно е да си петроджендър и да гледаш в миналото !
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 22 ( преди 1 година )
    Е каква според тебе причината да струва над милион? Поне една от изброените от тебе причини включена ли е? Дали пък не е само способността да вдига над 400 км в час и съответно олекотяването, а не самите батерии които не са кой знае какво? Батерията на тесла модел 3 е 80 kWh и се зарежда с 250kW. Ако и увеличат капацитета до 120kWh колкото е на Rimac, ще може да се зарежда с 375kW което не е толкова далече от 500kW на Rimac, а не струва милиони. Новите са по-добри.
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    а рено фена е ... ( преди 1 година )
    поредното доказателство за тежките ментални увреждания при системно ползване на рено!
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Това е бъдещето! ( преди 1 година )
    Но не и настоящето! Нивото на ел. колите и особено на батериите е като на едновремешното видео на VHS - гледаш сенки и цветни петна на TV-то. Неверата е поредното доказателство: за да е както трябва електрокара днес - батерия, пробег, скорост на зареждане и т.н. трябва да струва не по-малко от 1.5-2млн евро. Другото е компромис и то голям!!
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    РЕНО ФЕН ( преди 1 година )
    Бугати е ребрандирана октавия с два двигателя
  • #20
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До 18 ( преди 1 година )
    Тази проста фирмичка всъщност притежава една още по-проста фирмичка наречена Бугати. Вероятно караш по-добра марка автомобили и от двете и затова говориш толкова пренебрежително. В такъв случай най-вероятно и бизнесът ти е по-голям от техния.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 17 ( преди 1 година )
    По коя математика от 28.09.2019 до днес са пет години?
  • #18
    3 rate up comment 10 rate down comment
    рено фен ( преди 1 година )
    Какъв римак бе смешна фирмичка с претенции
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Който прави сравнения с Koeningsegg Regera да си припомни, че старият рекорд на Регера е на почти 5 години, а подобрението му е само с 1 секунда. Сега вече има нов модел Jesko, който няма да остави нещата така ;)