IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

За пръв път: най-продаваният премиум модел в България не е германски

Ето кои са били най-популярните автомобили от високия сегмент от началото на 2023

След като ви запознахме с най-продаваните масови автомобили в България в масовия сегмент, идва ред да обърнем внимание и на премиум сегмента. Има само един проблем: не съществува ясна дефиниция що е то "премиум". Според някои понатието изисква определени нива на комфорт, определена мощност на двигателите и високо качество на материалите. Но според доминиращото схващане премиум са просто онези модели, които се продават на осезаемо по-висока цена от аналозите си в масовия сегмент. Статистиката е на база нови регистрации в МВР за първите четири месеца на 2023, категории M1 и N1.
   
    
Най-продаваните премиум модели в България (ГАЛЕРИЯ):


  
  

 

0 от 500
  • #33
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Досега никой не ми е отговорил каква е разликата между луксозен и премиум сегмент? Незнайно защо всички ги слагат под общ знаменател, след като си има отделен луксозен сегмент. 90% от пишещите тук се опитват сами да определят нещо спрямо вярванията си, вместо да проверят кой е луксозния сегмент и какви автомобили попадат в него. Абсолютно всички луксозни автомобили са премиум, но това че един автомобил е премиум (има висока цена) не означава, че е луксозен.
  • #32
    9 rate up comment 4 rate down comment
    премиум ( преди 1 година )
    теслата е с премиум самоубийствен автопилот и премиум фуги на капаци,багажници, калници и т.н.
  • #31
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-големите експерти по премиум автомобили са в този форум. За последен път са си купували маратонки миналата година от Дайхман.
  • #30
    4 rate up comment 6 rate down comment
    q ( преди 1 година )
    Хората с пари гласуват за Тесла явно. Особенно младите. Проблема на Тесла мразещете е предимно финансов. Поради силното търсене на вторичният пазар все още цените са високи. След 10 години всички ще карат Тесли втора ръка - просто ще трябва да избират между 1L с три цилиндъра и две турбибини и електокар.
  • #29
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хора, не се комплексирайте. Да изпъквате само с неща купени с пари е смешно. Тия "премиуми" след няколко години ще са по 10 000лв с газта /сигурно и теслата/, а вие пак ще сте нещастни.
  • #28
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За дефиниране на премиум стока има българска народна поговорка: " Боб ядеш, пуйка плащаш"!
  • #27
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Преводът на premium на български е "надбавка в цената, дължима заради специфични обстоятелства в покупко- продажбата". Т.е. заплаща се да я наречем същинска цена на стоката + надбавка.
  • #26
    9 rate up comment 1 rate down comment
    пролетариат ( преди 1 година )
    Хайде сега всички щастливи нови собственици да бъдат проверени за платени и укрити данъци. Гарантирам поне 2 милиона в хазната.
  • #25
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Премиум е германска измислица за да си продават надценените модели
  • #24
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хубаво, но е редно НАП да се самосезира от къде са парите на тези хорица. Да не се окаже, че на хартия се водят печелещи едва 1000 лева месечно.