IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.


Tesla


Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.


0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 20 ( преди 11 месеца )
    Не мислиш ли, че става точно обратното? Точно ви е говорите за шофиране по 1000 км без нужда от спиране! А дори при 300-400 км реален пробег и възможност за ежедневно зареждане в къщи, това са ти стотина хиляди километра годишно и нямаш никакви грижи с пробега с едно зареждане. А не знам по каква причина успя да намесиш и фотоволтаиците? Те какво общо имат?
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 11 месеца )
    Личи си,че никога не сте си купували нов автомобил.Каското е около 4% от стойността на нов автомобил,електромобил за 100 х.лева каското му е около 4 х.лева първата година,като всяка следваща година стойността му намалява,оттам и Каско.*** ги избивай тези пари с икономии от зареждане в гаража.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 19 ( преди 11 месеца )
    Да аз гледам в момента какво е положението. Не ме интересуват твоите ясновидски способности. Да един ден ще се изравнят. Но в близките 5 години освен Тесла не виждам друг да успее да се изравни. Знам като караш по 40-50к км на година има смисъл. Но като стане въпрос за зареждане и фотоволтаици изведнъж става кой кара толкова, средното е 12к км на година
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    do 18 ( преди 11 месеца )
    Ето ти пример имаш Меган/Сиид за 40к лв дето ще покрият реалните нужди на 90% от хората - Дел инспирон 3000.
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 13 ( преди 11 месеца )
    Не можеш с лека ръка да казваш че във всички случаи е икономически не е изгодно да си купиш електромобил. Мога да ти дам десетки примери при които е изгодно. Но дори при твоите разсъждения тръгваш от презумпцията, че електромобилите засега са по-скъпи. Ключовата дума е ЗАСЕГА и то в зависимост от критериите за избор на автомобил. Важното е обаче, че както цените се доближават, така и зарядните стават все повече а цените за зареждане също падат и за все повече хора електромобилите стават изгодни.
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 15 ( преди 11 месеца )
    Тук вече си в тотална грешка. Ако критерия по който си избираш автомобил е за колко минути му се пълни резервоара, ще си прав. Това е като да си избираш компютър по това колко киловата часа ток ще ти харчи на година. Обаче някой хора са склонни да си купят същият модел автомобил но с най-мощния двигател и са готови да доплатят огромни суми за тази цел. Сещаш ли се колко е разликата между базово bmw 3 и най-мощния М3, хайде сравнявай електромобилите с двг по конски сили за една и съща цена?
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Тоест не могат да изкарат 10 лв допълнително на месец за да си вземат свестен мобилен план, но постоянно дават акъл на другите за какво трябвало да си харчат парите и ме питат вместо поредния апартамент защо не съм си купил Тесла защото това било по-важно и не могат да повярват че други хора си купуват по-скъпи автомобили с ДВГ от тесла. Точно тези хора са целевата група на тесла а не ние които си купуваме втора употреба автомобили по една или друга причина.
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 11 ( преди 11 месеца )
    Мен не ме мисли! Вчера намерих видеото, изгледах го отново, защото за последно го бях гледал преди две-три години, за да им затворя устите до колко градуса загрява, а после както виждаш споделих подробностите и всичко това докато се движа по магистрала Тракия. На всеки 10 гигабайта изтеглени за ден трябва да пускам sms да ми пуснат следващите и това ми е единственият проблем с интернета. Дори снимам и пускам веднага видя в youtube, но гащниците не могат да ги отворят защото нямали интернет
  • #15
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    ДВГ срещу Ел е като ПС срещу Мак. Мака е хубаво нещо, но е много скъпо и реално малко хора имат смисъл конкретно от него. ПС можеш да вземеш за доста по-малко пари и да ти върши работа. Но еквивалентно на Мака ПС струва колкото че и повече от Мака.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    * 2к ПОВЕЧЕ за каско