Имунизиран ли е луксозният сегмент за икономически сътресения? Докъде ще стигне поскъпването на автомобилите? Каква е ролята на България в плановете на Mercedes-Benz? Зададохме тези въпроси на Матиас Люрс, шефа по продажбите в регион Overseas на германския гигант. Господин Люрс бе в София за откриването на новия търговски център на "Силвър Стар", и даде специално интервю за "КОЛЕЛА" и Automedia.bg.
7 въпроса към Матиас Люрс от Mercedes (ГАЛЕРИЯ):
Всички европейски автомобилни компании развиха силна зависимост от Китай напоследък. Кои са останалите пазари с потенциал за голям растеж в близките години - пазари, които да намалят тази зависимост?
- Стратегията ни винаги е била - и все още е - да присъстваме с производство и продажби на основните пазари: в Азия, в Съединените щати, в Китай. Очевидно е, че Китай е най-важният пазар за производителите в луксозния сегмент. Включително и за нас. Но има и много други пазари, които ще растат. И ние имаме своя регионален отпечатък на всеки от тях.
- Стратегията ни винаги е била - и все още е - да присъстваме с производство и продажби на основните пазари: в Азия, в Съединените щати, в Китай. Очевидно е, че Китай е най-важният пазар за производителите в луксозния сегмент. Включително и за нас. Но има и много други пазари, които ще растат. И ние имаме своя регионален отпечатък на всеки от тях.
Видео от разговора с Люрс можете да видите тук: