IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota отива на съд заради гръмнали стъклени покриви на RAV4

Гаранцията на производителя не покрива люковете на кросоувъра

Трима души са завели колективен съдебен иск срещу Toyota, след като стъклените покриви на техните RAV4, моделна година 2021, са гръмнали без видима причина. И в трите случая автомобилният производител е отказал да покрие разходите по гаранция, съобщава Carscoops.


Toyota RAV4


Инцидентите са се случили в Калифорния. В първия случай собственикът на колата Джефри Такили твърди, че шибидах на неговата Toyota RAV4 Prime XSE от 2021 г. е избухнал, докато той се е движил по магистрала през ноември 2022 г. Мъжът се обърнал към дилъра на марката, откъдето го уведомили, че гаранцията не покрива този детайл. Такили е платил 1240 долара, а застрахователят е покрил само 760 долара.

На сой ред Арасели Гомес твърди, че само месец след покупката на чисто нов RAV4 през септември 2020 г. шибидах се е пръснал, докато се е движила по магистрала. И при нея дилърът на Toyota е казал, че в случая гаранцията на важи. Жената е платила 500 долара самоучастие за смяна на детайла, но през октомври 2022 г. стъкленият покрив отново е избухнал. И Гомез е платила втори път за част от ремонта.


Toyota RAV4


В исковата молба се посочва, че Toyota не е организирала сервизни акции заради проблема, като не е ясно на какво се дължи той. Предполага се, че стъклените покриви на RAV4 избухват или заради некачествени материали, или заради производствен дефект, като и в двата случая вината е на производителя.

Ищците твърдят, че са загубили пари и че техните RAV4 са загубили стойност в резултат на счупените люкове. Те също така са категорични, че „стотици купувачи или наематели на този модел са засегнати от проблема“, както и че подаденият колективен иск обхваща всички физически или юридически лица в САЩ, които са настоящи или бивши собственици на Toyota RAV4 от 2021 г.


0 от 500
  • #27
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Лъжец ли ме наричаш, защото казвам че при toyota е имало опасност от падане на колелата? Недей се обръща към мен а към компанията toyota която е с теб изтегли за седем месеца всичките произведени електромобили на toyota заради риск от падане на колелата. Не аз съм измислил този технически проблем за който има отне цели седем месеца да разберат откъде идва, а през това време да дават заместващи автомобили на клиентите или да им ги изкупуват обратно, за проблем който според тебе не съществува.
  • #26
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно за тесла премиум е най-подходящия термин. Premium означава нещо скъпо, а не нещо качествено. Да не казваш, че тесла е евтина? Premium означава премия на български, а luxury означава лукс. Премиум означава че плащаш премия за нещо. Толкова ли е трудно да отворите един речник, за да спрете най-накрая да се излагате!Защо на rav4 стъкления покрив е премиум? С него rav4 става ли луксозен автомобил? Ами не не става. Става премиум автомобил - по-скъп от базовия.
  • #25
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесла и премиум автомобил не могат да се използват в едно изречение.Премиум автомобилите се отличават с високо качество.Тресла е ширпотреба,сглобявана по трудово обучение.
  • #24
    2 rate up comment 8 rate down comment
    До долните ( преди 1 година )
    Май не правите разлика между предните и страничните стъкла? Ама то от неграмотни *** и хейтъри какво повече да очакваш! Страничните са закалени стъкла които при удар стават на парчета. Точно от такова евтино стъкло е направен и премиум покрива на toyota, за който дерат клиентите си с една шапка пари, за който тесла не взима и един цент защото е включен в цената на базовия модел и всички тесли са с панорамен покрив от ламинирано стъкло! Затова Тесла е премиум автомобил, а не луксозен!
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Също няма Тойота с паднало колело.*** обаче е пътувал в такава Тойота с паднало колело.
  • #22
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    В автомобилите обикновено стъкло не се използва.*** си съчинява сам опорките.
  • #21
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Колкото по-големи са успехите на една компания, толкова по-отчаяни и безумни стват аргументите на хейтърите. Тойота наскоро продаде рекорден брой автомобили и сега *** и вагонeтката място не могат да си намерят.
  • #20
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Шваба,остави го *** ника Тесларев да се пъне и плюнчи.Ние си го ползваме за гаргара.
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Стъклар ( преди 1 година )
    Аз нещо пропуснах момента, в който стана ясно, че Тойота са използвали някакво "обикновено" стъкло за покрива. Но, сме сигурни, че Тесльо е по-наясно от самите проектанти в Тойота, които изобщо не знаят какво е това триплекс и за какво се използва, и това безспорно е така. Или той лично ги е монтирал тези стъклени покриви на РАВ4 или ги е видял в Ютюб (както обикновено)!
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Абе каскет ( преди 1 година )
    На тебе не ти ли омръзна на всеки всеизвестен факт който ти казват като аргумент, на всяко число дадено като доказателство ти да отговаряш единствено с лични обиди към този който ги е казал и някакъв смислен аргумент по темата? Хайде сега оправдай toyota защо използва неподходящо стъкло за панорамния си покрив? Дай смислена причина? Нали уж клиентите си плащат премиум пакет за да го получат? Това ли е премиум качеството на toyota за което клиентите плащат допълнително 3000 долара?