Когато Renault, мажоритарният собственик на АвтоВАЗ, обяви оттеглянето си от Русия, мнозина очакваха краха на компанията, лишена от достъп до съвременни технологии. Година по-късно обаче руският производител се готви да пусне на пазара изцяло нов модел, при това - от по-висок клас в сравнение с бюджетната Granta. Вече ви разкрихме основните факти за новата Lada X-Cross 5, но ето и повече подробности за технологиите, производството и пазарните трикове, на които ще разчита моделът.
Новата Лада - какво е известно? (ГАЛЕРИЯ):
С въздушни възглавници - за разлика от Гранта
В интериора доминират два огромни дисплея, както може да се очаква от един китайски модел. Но все пак има и достатъчно на брой физически бутони, така че на клиентите да не им се налага да управляват климатика от сензорния екран.
X-Cross 5 ще има електронна стабилизация и 6 въздушни възглавници (припомняме, че заради недостиг на компоненти тези неща липсват в днешната Лада Гранта), система за аварийно спиране и круиз контрол.
На снимката е интериорът на върховата версия на Bestune T77. Още не е ясно дали тя ще се предлага от Лада.
В интериора доминират два огромни дисплея, както може да се очаква от един китайски модел. Но все пак има и достатъчно на брой физически бутони, така че на клиентите да не им се налага да управляват климатика от сензорния екран.
X-Cross 5 ще има електронна стабилизация и 6 въздушни възглавници (припомняме, че заради недостиг на компоненти тези неща липсват в днешната Лада Гранта), система за аварийно спиране и круиз контрол.
На снимката е интериорът на върховата версия на Bestune T77. Още не е ясно дали тя ще се предлага от Лада.