IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Четири SUV модела с много здрави автоматици

От Kia до Toyota, тези трансмисии с лекота минават над 300,000 км - но само при редовна поддръжка

Всеки шофьор-ентусиаст ще ви каже, че ръчните скорости дават повече контрол върху автомобила и по-голямо удоволствие. Но също толкова вярно е, че в ежедневието, когато възможностите да караме за удоволствие са все по-редки, автоматикът е по-голямото удобство. Той има само два недостатъка - увеличава цената на автомобила, и добавя още една сложна и податлива на повреди система. В някои случаи тя едва издържа 100,000 километра, преди да се наложи сериозен ремонт.
  
  
Toyota RAV4, автоматик
  
   
Тук ще ви предложим четири кросоувъра с надеждни автоматици, които спокойно ще изкарат и 300,000 километра. Но има едно много важно условие: те се нуждаят от редовна поддръжка. Ако избирате употребяван автомобил с автоматик, първо направете внимателен преглед на трансмисията, и след това редовно сменяйте маслото и останалите консумативи. Тогава безгрижното ползване е гарантирано.
  
    
4 кросоувъра с надеждни автоматици (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 16 rate down comment
    до 8 ( преди 11 месеца )
    Истината най-много боли, нали? Сигурно доста ти се смеят приятелите с немски коли, че си единственият просяк със "здрава" джапонска псевдоколица, защото изглеждаш доста докачлив. И ти, дълбоко в сърцето си знаеш, че не караш истински автомобил.
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    #9 CVT e най-идиотската скоростна кутия! какви милион км. и 100 км не искам с това!
  • #9
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Най-доброто е е-ЦВТ на тойота с която са оборудвани хибридите им. Това е безстепенна АТ с планетарни предавки. Няма филтри, няма никакви глупости по нея. Маслото се сменя само и то не е специфично някакво и скъпо, а ефтинийка и в Приус, Аурис, Корола е 2,8 л. Сменя се на всеки 90 000 км. Всеки може сам да си го смени. Има за отвиване един болт за наливане и една пробка за източване. Източваш и наливаш. Нищо сложно. Доказано издържат над 1 млн. км. Това е най-доброто!
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Олиг.френ, стига си съчинява за тази Мазда бе! Не ти ли писна да лъжеш? По твоите приказки е нямало нещо, което да не се е развалило за няколко месеца. Това и на най-скапаната немска трошка няма да се случи, а какво остава за една от най-качествените и надеждни марки в света. То бива измислици, то може, но твоето вече прехвърля всякакви граници. Абсолютен кл0ун си!
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Хубава рав 4-ка, най-готиното поколение на модела.
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    129 ( преди 11 месеца )
    Иначе да, автомата е добър и не създава проблеми.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    129 ( преди 11 месеца )
    От Мазда изобщо не препоръчват смяна на маслото, както и не извършват подобна процедура. Доколко е добре това е друг въпрос.
  • #4
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Автоматикът на CX-5 е много приличен, сравнен примерно с кутията в предишната Mazda 6. Минавало ли ти е през ум просто да се понаучиш да шофираш?
  • #3
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    здрав автоматик е уеко оксиморон.. плюс това колко познаваме дето сменят масло на скорости профилактично - аз нито един.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    На коя мазда бе, пиуе