IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайска суперкола подскача и се движи на три колела

Новият U9 разполага със система за окачване DiSus и мощност 1100 к.с. (ВИДЕО)

Година след дигиталната премиера китайската компания BYD официално представи електрическия U9 под новата си луксозна марка Yangwang. Най-отличителното на суперавтомобила е нова интелигентна система за контрол на каросерията, наречена DiSus, определяна от производителя като „най-напредналата в световната индустрия“. 

 

BYD YangWang U9-4

 

BYD отбелязва, че системата може да се използва за намаляване на накланянето на каросерията, минимизиране на риска от преобръщане и подпомагане на ускорението с пълна газ и аварийно спиране.

„Системата DiSus е първата самостоятелно разработена интелигентна система за контрол на каросерията от китайска автомобилна компания - каза председателят и президент на BYD - Уанг Чуанфу. - Системата DiSus допълнително ще осигури глобалната пионерска позиция на BYD в индустрията.“

 

BYD YangWang U9-1

 

DiSus има интелигентната система за контрол на каросерията (Disus-C), интелигентна хидравлична система за контрол на каросерията (Disus-P) и интелигентната система за управление на каросерията с въздух (Disus-A), като осигурява комплексно вертикално, странично и надлъжно движение.

Новата DiSus е оборудвана с редица сензорни технологии с комбинация от усъвършенствана интелигентност, която не само има повишено възприятие, но също така комбинира систематичен подход към вертикалното движение, което обикновено не се свързва с автомобили.



По време на презентацията беше демонстрирано интригуващо видео на U9, което показва яркожълтата суперкола да се движи на три колела, използвайки системата за окачване. Това със сигурност не е функция, която ще се използва често от клиентите, но може да бъде полезна, ако някога претърпят сериозна повреда на гума или колело.

Сперавтомобилът BYD Yangwang U9 има четири двигателя с обща мощност 1100 к.с. и 1280 Нм, ускорява до 100 км/ч за 2,0 секунди, а с едно зареждане ще измине около 700 км. Цената  започва от около $150 000. 

 

Още снимки - вижте в галерията

 

 

0 от 500
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И кога citroen е можел да прави поне половината от изброените неща? Това че имаш хидравлика на окачването, не значи, че имаш интелигентно окачване. Някой трябва да я управлява тази хидравлика и китайците са направили точно това. За нормалните пътища не знам колко ще е полезна тази система, но тези четири отделни двигателя с тази интелигентна система на окачването направо са перфектни за всеки офроудър и предполагам че скоро китайците ще изкарат такъв, от който ще преписват всички останали.
  • #1
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Системата DiSus е първата самостоятелно разработена интелигентна система за контрол на каросерията от китайска автомобилна компания..." Разработена? Това ли е новата дума за открадната, в случая от Ситроен? Големи 'разработки' текат в Китай, пък като погледнеш чертежите едно към едно с вече произвежданото от западния свят.