IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри цените и пробега на ток на Prius Prime

Новият plug-in хибрид ще изминава 71 км само на електричество

Продажбите на новата Toyota Prius Prime ще стартират през май, като компанията-производител разкри две от най-важните характеристики на модела – цената и пробега само на електричество. В САЩ базовият вариант на новия plug-in хибрид започва от 32 350 долара, като ще изминава 71 км на ток.
 

Toyota Prius Prime


Тази цена е за базовия Prius Prime SE, който се предлага стандартно със 17-цолови джанти и 8,0-инчов сензорен екран. По-високо ниво на оборудвате – XSE, струва 35 600 долара и добавя по-големи 19-цолови джанти, допълнителен 12,3-инчов сензорен екран и седалки от изкуствена кожа с електрическо регулиране, както и още някои други функции.

За топ-версията на модела - Prius Prime XSE Premium, клиентите на марката зад океана ще трябва да платят минимум 39 170 долара. Този вариант добавя стандартен 12,3-инчов сензорен екран, подобрена JBL аудио-система и елегантен фиксиран стъклен покрив.


Toyota Prius Prime
 

Що се отнася до пробега, от Toyota посочват, че Prius Prime има потвърдени 44 мили (71 км) пробег само на електричество, като средният разход на гориво е 4,5 л/100 см. 

Задвижването на plug-in хибрида става с 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, съчетан с 13,6-киловатчасова батерия и един електромотор. Съвкупната мощност е 220 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди.


Още снимки на новия Prius Prime - вижте в галерията:


0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ще счупите *** да оправдавате високия разход и цена на някаква кола, само защото марката ви е любима по някакви необясними причини?
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до 10 ( преди 1 година )
    И аз да го зачекна: "За разлика от чистите електрички обаче можеш да заредиш на всяка бензиностанция". Значи твърдиш, че е по изгодно да си зареждам ток, генериран от ДВГ с 20% КПД, отколкото да си го заредя от мрежата, къде е произведен с мин. 3 пъти по-високо КПД? Ако не го зареждам от мрежата, за какво ми е този плъгин?
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До г-н никой ( преди 1 година )
    Да видим дали правилно съм те разбрал? Казваш че плъгин хибридът е много по-подходящ за градски условия от електромобил, защото като тръгнеш за морето веднъж два пъти в годината, ще можеш да си спестиш 15 минути спиране за зареждане по средата на пътя, а вместо това ще сипеш скъпо гориво само за пет минути и по този начин ще спестиш цели 20 до 40 минути годишно правилно ли съм те разбрал? Я кажи обаче какво губиш ежедневно за да зареждаш хибрид вместо електромобил веднъж седмично? Можеш ли?
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 и 7 ( преди 1 година )
    Нека не забравяме, че както европейският така и американския стандарт отчитат строго пожелателни разходи на гориво които много трудно до невъзможно се постигат в реалността. На практика разходът на гориво винаги е по-голям от написаното и в зависимост от способностите на водача може да се вдигне с до 2 литра отгоре. Разбира се може да се постигне и по нисък разход но с хипермалинг - изключително бавно каране почти без ускорения и без натискане на спирачките, но никой не кара така!
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Някой си ( преди 1 година )
    Много силно зависи кой за какво го използва автомобила... Ако се живее в град с размерите на Софив и 2 пъти годишно се ходи на по далечни разстояния разхода си е Ок. На повечето хора 71 км на ток им стигат за ежедневните пътувания. За разлика от чистите електрички обаче можеш да заредиш на всяка бензиностанция, което за сега е по-добре в бъдеще с новите батерии, хибридите може и да изчезнат като междинно звено.
  • #8
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Нека не забравяме че тойотка е плъг ин хайбрид.Които са леко безсмислени и по малко ефективни за разлика от хибридите на Хонда или Е Теч технологията на Рено.Там наистина са още.по-смислени коли и обезсмислиха дизеловите недоразумения на Фьолцвагннн
  • #7
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойотка пусна този модел, за да бори електромобилите. Вярно ги стигна - на цена. Но не и на екстри, мощност, екологичност, а да не горовим на имидж - но нека да не се подиграваме на бавноразвиващите се. Те не са виновни.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е как, преди дни писахте, че изминава 200км с литър гориво и 85км на ток? А каква стана тя сега??
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Харчи по малко от дизеловитр недоразумения на Фьолцвагннннн
  • #4
    22 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не съм имал Тойота, но това е впечатляващ качествен скок в дизайна. Което си е похвално.