IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри цените и пробега на ток на Prius Prime

Новият plug-in хибрид ще изминава 71 км само на електричество

Продажбите на новата Toyota Prius Prime ще стартират през май, като компанията-производител разкри две от най-важните характеристики на модела – цената и пробега само на електричество. В САЩ базовият вариант на новия plug-in хибрид започва от 32 350 долара, като ще изминава 71 км на ток.
 

Toyota Prius Prime


Тази цена е за базовия Prius Prime SE, който се предлага стандартно със 17-цолови джанти и 8,0-инчов сензорен екран. По-високо ниво на оборудвате – XSE, струва 35 600 долара и добавя по-големи 19-цолови джанти, допълнителен 12,3-инчов сензорен екран и седалки от изкуствена кожа с електрическо регулиране, както и още някои други функции.

За топ-версията на модела - Prius Prime XSE Premium, клиентите на марката зад океана ще трябва да платят минимум 39 170 долара. Този вариант добавя стандартен 12,3-инчов сензорен екран, подобрена JBL аудио-система и елегантен фиксиран стъклен покрив.


Toyota Prius Prime
 

Що се отнася до пробега, от Toyota посочват, че Prius Prime има потвърдени 44 мили (71 км) пробег само на електричество, като средният разход на гориво е 4,5 л/100 см. 

Задвижването на plug-in хибрида става с 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, съчетан с 13,6-киловатчасова батерия и един електромотор. Съвкупната мощност е 220 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди.


Още снимки на новия Prius Prime - вижте в галерията:


0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Зависи какво разбираш.под хибрид ако не е плъгин не виждам какво зареждаш и за какво ти е зарядна станция.
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да обобщим. Електромобилите според вас не стават защото няма достатъчно зарядни станции, но от друга страна хибридите са идеалното решение въпреки, че за тяхното зареждане са необходими от 50 до 100 пъти повече зарядни станции. Електромобилите не стават, защото са скъпи, но хибридите са на същата цена но са по-добри защото харчат повече и са по-бавни. Страшна логика изкарахте. Особено всекидневното зареждане по 2 часа за да спестиш веднъж годишно 20 минути спиране до морето.
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 1 година )
    Очевидно ти не четеш с разбиране. Ще ми обясниш ли с какво този хибрид с 2 часа и 25 минути зареждане на хартия при идеални условия за да изминеш 70 км е по-добър от електромобил, който за 15-20 минути зарежда 300 км. Ако караш по 50 км на ден, единия ще трябва да го зареждаш всеки ден по два часа, а другия веднъж седмично за 20 минути. Сещаш ли се колко зарядни станции трябват, ако всички караха хибриди? Смяташ ли че някой отделя два часа да зарежда всеки ден хибрида, за да се движи екологично?
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 и 13 ( преди 1 година )
    Ей, като почнете да четете както вие на Вас в главата.... Къде съм написал, че чистите електрички са лоши автомобили? Или че не са добри в градски или извънградски условия? Единственото което съм написал е, че за разлика от чистите електрички хибридите можеш да ги заредиш на Всяка бензиностанция докато обратното още не е вярно. И в градски условия повечето хора ще си карат плъг ин хибрида като електрически автомобил. Четене с разбиране се учи в малките класове... Успешен ден на всички!
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 1 година )
    Иначе нищо ново - поредната статия за Тойота с превъзбудени комплекси рани хейтърчета с неадекватни коментари. Тойота са най-големите и ще продължат да бъдат - по-добре свиквайте с реалността.
  • #18
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 1 година )
    Идеален е - в града на ток, а пробег 1000 км с едно зареждане. Качество и надеждност от Тойота, т. е. 20 години без особени проблеми. Сравненията с автомобилчета за еднократна употреба като треска са повече от неуместни.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За харченето на колата от 1л на 200км кой ги знае как са го сметнали. Може да са броили 71 км на ток няколко от рекуперацията и останалите на гориво, което е метод който изкривява реалните стойности, но за реклама минават нещата.
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Да прав си дори газта би по ефективно недоразумението на немците наречено диезель
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Мда ( преди 1 година )
    И започнали пак хорица които 39170 Долара на куп са виждали само по филмите, да обясняват кое е по-добре и кое не! В неделя пак ще чакате промоция на някоя газ станция да зареди Гоуфу на "тънкана" ама иначе големи експерти по хибриди и електрички!
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    *тАпомера*