IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри цените и пробега на ток на Prius Prime

Новият plug-in хибрид ще изминава 71 км само на електричество

Продажбите на новата Toyota Prius Prime ще стартират през май, като компанията-производител разкри две от най-важните характеристики на модела – цената и пробега само на електричество. В САЩ базовият вариант на новия plug-in хибрид започва от 32 350 долара, като ще изминава 71 км на ток.
 

Toyota Prius Prime


Тази цена е за базовия Prius Prime SE, който се предлага стандартно със 17-цолови джанти и 8,0-инчов сензорен екран. По-високо ниво на оборудвате – XSE, струва 35 600 долара и добавя по-големи 19-цолови джанти, допълнителен 12,3-инчов сензорен екран и седалки от изкуствена кожа с електрическо регулиране, както и още някои други функции.

За топ-версията на модела - Prius Prime XSE Premium, клиентите на марката зад океана ще трябва да платят минимум 39 170 долара. Този вариант добавя стандартен 12,3-инчов сензорен екран, подобрена JBL аудио-система и елегантен фиксиран стъклен покрив.


Toyota Prius Prime
 

Що се отнася до пробега, от Toyota посочват, че Prius Prime има потвърдени 44 мили (71 км) пробег само на електричество, като средният разход на гориво е 4,5 л/100 см. 

Задвижването на plug-in хибрида става с 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, съчетан с 13,6-киловатчасова батерия и един електромотор. Съвкупната мощност е 220 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди.


Още снимки на новия Prius Prime - вижте в галерията:


0 от 500
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 26 ( преди 1 година )
    Човек спориш със себе си.... Аз не съм страна в спора дали електрическите автомобили са по-добри или по-лоши от хибридните били те плъг или не. Карал съм и от двете. Аз от първия си пост твърдя, че разхода на тази кола не е толкова зле особено ако се ползва в градски условия, където е предимно на ток.
  • #32
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не е зле. Караш си с двг до първия светофар, после обикаляш на ток из града. Жалко че нямам пари за нова кола.
  • #31
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Всеки да кара каквото му върши работа и харесва.За градско и разстояние до 200 км,електромобила върши работа.Който му се налага да пътува често на дълги разстояния,само дизел или бензинов на газ.Хибрида комбинира градско на ток и неограничен пробег на бензин.
  • #30
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Хибридният ( преди 1 година )
    До 26: Какво си казал? Че Модел 3 за 41990 долара с великия реален пробег от 200 мили, е по-добър от тояПриус за 32350 долара с реален пробег 600 мили? Да, да, ей сега.
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Жалко, че в Европа не смятат да продават незареждаемата версия на Приус..
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Зареждаем хибрид според мен има смисъл само когато е сравнително лаком хибрид и това няма да добавя значително към цената му. Приус като така или иначе харчи 4/100 и е от най-икономичните какъв е смисъла да е зареждаем ако това добавя прекалено към цената?
  • #27
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До 27 ( преди 1 година )
    Статията е за плагинхибрид и този с който говоря говори за плъгин хибриди. А ти защо се месиш ако нямаш какво да кажеш? Хибридът е добро решение за града, ако нямаш къде да зареждаш електромобил или е по-евтин от него. Ако са на една цена, електромобилът е по-доброто решение. Отдавна само цената е определящият фактор кога точно ще станат масови електромобилите. Нищо друго. Да не смяташ, че някой се интересува от екология при избор на автомобил? Повечето купуват хибриди да пестят гориво
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    А дали всички хибриди са плъг ин хибриди
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 25 ( преди 1 година )
    Добре де аз ти казах три причини защо смятам че хибридът е по-лош за градско шофиране отколкото чистият електромобил. Кажи ми поне една причина заради която хибридът е по-доброто решение. При една и съща цена защо някой би избрал хибрид? Това те питам? Можеш ли да отговориш на този въпрос? Досега единствената разумна причина беше по-ниската цена на плъгин хибрида, но вече и тази причина се изпарява и стават абсолютно безсмислени и експлоатацията им е по-трудна отколкото на електромобил.
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 22 ( преди 1 година )
    Нямам намерение да споря с хора, които са като Мирча Кришнан и знаят едно и също нещо.... Краставицата е 98% вода! Представете си, че на света има и други автомобили освен електрическите. Спрямо тях хибрида е по-добрият в различни ситуации(кой колко и за какво го ползва, както и къде). Никъде не съм написал, че хибридната технология е по-добра или по-лоша от чистите електрички за да ме карате да изпадам в обяснения. Мрежата никъде не е готова за голямо количество електрически автомобили.