IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как работи новото задвижване 3 в 1 на Nissan

Иновацията съчетава двигател, инвертор и скоростна кутия на едно място

Добре известен факт е, че Nissan е една от първите марки, които масово произвеждат електрически превозни средства. Ще припомним, че Nissan Leaf, един от първите в света масово произвеждани електрически автомобили, излезе на пътя още през 2010 година.
  
  
Nissan 3 в 1
  
    
Последното постижение на японците представляваше уникалното електрифицирано задвижване, наречено e-POWER, използващо EV технология, която осигурява същото удоволствие от шофирането като това от конвенционален електрически автомобил, но сега специалистите от Nissan изненадаха с нещо ново.

Японската компания разкри своя нов подход за разработване на електрифицирани задвижвания, наречен "X-in-1", който се очаква да донесе значителни икономии на разходите. Съгласно този подход, основните компоненти на електрическото EV и e-POWER задвижване ще бъдат споделени и модулни, което ще доведе до 30% намаление на разходите за разработка и производство.
   
    
Nissan 3 в 1
   
     
В основата на тази стратегия е двоен подход, с който Nissan се стреми да подобри допълнително конкурентоспособността на своите EV и e-POWER превозни средства. така Nissan разработва прототип на задвижване 3 в 1, което съчетава двигател, инвертор (токопреобразувател) и скоростна кутия - агрегат, предназначен за използване в изцяло електрически превозни средства.

Подходът X-в-1, който обхваща 3-в-1 технологията и бъдещата 5-в-1, както и други възможни опции, е проектиран да направи възможно производството на основни EV и e-POWER компоненти на една и съща поточна линия. В най-общи линии подходът X-in-1 за разработване на електрифицирани задвижвания осигурява следните предимства:

- Споделянето и модулността на основните компоненти подобрява ефективността на производството и намалява разходите за задвижване с приблизително 30%.

- Намаляването на размера и теглото на устройството подобрява производителността при шофиране и минимизира шума и вибрациите.

- Новият двигател намалява използването на тежки редкоземни елементи до 1%.

- Обединяването на ключови компоненти и технологии в електрическите превозни средства води до по-добро управление на превозните средства.
 
   

 

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Някой си ( преди 2 години )
    Скоро тествах Кашкай с този двигател, не беше много зле, но и не съм имал възможност да го тествам с повече от 80 км. За около час в градски условия накрая средния разход беше 6,5 което е горе долу същото с Хюндай Туксон и RAV4 по горе долу същия маршрут карани. Приятно е ускорението при тръгване. Дразнещо е спирането и пускането на генератора поне за мен.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до #7 ( преди 2 години )
    Видях го на Бьорн теста, почти на северния полюс при супер тежки зимни условия. Целия Нисан беше замръзнал в лед, то при тези условия кола тежка 2 тона колко ли трябва да гори. При нас за щастие няма такива норвежки зими.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 2 години )
    А как според тебе се прави информиран избор или се проявява критично мислене? Трябва да си купя 10 хибрида да ги карам по месец за да имам лични впечатления ли? След като има хора които карат стотици автомобили по един и същ маршрут и по един и същ начин и споделят технически подробности при ясни критерии, защо смяташ че не трябва да им се доверявам? Особено пък когато цялото пътуване е излъчвано на живо и всеки може да кара след него за да провери истинността, като има запис на цялото пътуване
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    а при двеста колко е
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нисан Микра К14 101(3 целината турбина и интеркулер) конски сили .За черво път двигателя се слага декември месец 2018г. До 100км. в час по среден разход по уред (4.8-5.00) при скорост между 120-140км. час 5.50литра
  • #8
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Момчета, от видеа ли учите бе? Скролвам коментарите, за да прочета компетентни мнения, а то - писания на YouTube воайори.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до 6 ( преди 2 години )
    Философе дръвен, гледай видеото на Бйорн. Общодостъпно е. Безплатно е. Но е информативно, а ти обективна информация не признаваш, когато противоречи на царското ти лично мнение.
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Е-Пауър технологията е супер икономична, висок разход на Х-Трейл може да се получи само от обикновен хибрид.
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Кой говори за Ноут? Това е малка кола с малък двигател. Аз говоря за Х-Трейл с 4х4. Аналогична на размер кола с бензинов двигател без комични опити за хибридизация гори 8-10 при 140.
  • #4
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нисан Е-Ноут хибрид харчи 4.0 - 4.5 л /100 км при скорости 120 км/ч. Има перфектно ускорене, което с двг е невъзможно.