Енергийната криза засега се размина, дефицитът на компоненти и материали е на път да бъде преодолян, централните банки настояват, че са обуздали инфлацията - и въпреки всичко това автомобилите продължават да поскъпват и през 2023 година. Повечето от по-достъпните модели на българския пазар са добавили четирицифрени суми към цените си само за първите три месеца на годината, показва справка на Automedia.bg. В по-високите сегменти на пазара поскъпването може да е и още по-изразено.
Кой модел с колко е поскъпнал за три месеца (ГАЛЕРИЯ):
Renault Clio - 1100 лева
Най-достъпният и популярен модел на Renault у нас е поскъпнал от 30 390 лева към 1 януари до 31 490 към 1 април. Спрямо стартовата цена на предишната генерация в началото на 2019 година поскъпването е над 12 хиляди лева.
Седан версията на Renault Megane е струвала 41 590 лева в края на декември, а сега е 43 390. Captur добавя 1200 лева към цената си за три месеца, за да стигне 41 390 в началото на април. Без промяна остава лекотоварният Renault Express - 36 090 лева.
Най-достъпният и популярен модел на Renault у нас е поскъпнал от 30 390 лева към 1 януари до 31 490 към 1 април. Спрямо стартовата цена на предишната генерация в началото на 2019 година поскъпването е над 12 хиляди лева.
Седан версията на Renault Megane е струвала 41 590 лева в края на декември, а сега е 43 390. Captur добавя 1200 лева към цената си за три месеца, за да стигне 41 390 в началото на април. Без промяна остава лекотоварният Renault Express - 36 090 лева.