IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните автоматични скоростни кутии в историята

Тези 10 трансмисии са се доказали и се поставят на огромен брой модели

Преди време класическата ръчна скоростна кутия се смяташе за еталон за лесен контрол на сцеплението и за скорост на превключване. Тя предлага минимални загуби и максимална надеждност. Днес обаче много автомобили с автоматични трансмисии са по-бързи от версиите с три педала, а някои дори са по-издръжливи.


скоростна кутия


През последните години продажбите на автомобили с автоматични скоростни кутии на пазара надхвърлят тези на моделите с класическа механична скоростна кутия. На пазара втора ръка броят на автоматиците расте, въпреки че много купувачи се страхуват от тях. Кои обаче са най-надеждните автоматични трансмисии?

Отговор дават експертите от изданието Auto.Mail, като предварително уточняват критериите за надеждност. Основният сред тях, очевидно, е ресурсът на агрегата, тоест декларираният от производителя пробег, до който скоростната кутия ще работи правилно, ако бъде поддържана качествено. Съща така важен критерий е и въртящият момент, предаван на колелата.


скоростна кутия


Могат да се разграничат още няколко важни компонента – конструкция на дизайна и качественото производство. По принцип класическите хидромеханични автоматици най-често превъзхождат по показатели капризните CVT и роботизирани трансмисии с два съединителя, които са по-сложни и понякога дори не могат да бъдат ремонтирани. Затова и се смята, че най-надеждната двупедална трансмисия е тази с преобразувател на въртящия момент.

Почти невъзможно е да се определи най-доброто от най-доброто - тоест най-надеждният „автоматик“ в света, така че посоченият списък от безпроблемни кутии е условен. Всички тези агрегати са се доказали през годините, като са поставяни на огромен брой модел, продавани по цял свят.

Най-надеждните автоматични скоростни кутии (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Разберете и запомнет ( преди 1 година )
    Автоматичните скоростни кутии на ZF да най-качествени и надеждни!
  • #7
    18 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак ли са изброили японските кутии, които са много надеждни, но само ако не ги караш?
  • #6
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Петре, стига с тези т.нар. експерти от АвтоМейл.ру! Не само преписваш, но го правиш и неграмотно!
  • #5
    3 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А иначе засега има доказателства само до 500 хиляди километра без никакви проблеми с батерията на тесла модел 3 и почти няма информация за проблеми с батериите им. Сам можеш да сметнеш дори да трябва да смениш батерията за 14 000 долара след 500 000 км, че ти оскъпява 100 км пробег с допълнителни 2,8 долара или около 4 лв на 100 км. И то само ако цената на батерията и тогава е 14 000 което няма да е така. А дали ще я смениш на автомобил на над 500 000 км. За колко години ги минаваш? 10? 20? 30?
  • #4
    4 rate up comment 10 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Ти следил ли си напоследък цените на тока на свободния пазар? Всъщност тока се оказа около 100 пъти по-евтин отколкото седемте стотинки разходи за пренос и ддс върху тях. И ако днес това е само изключение от правилото, след три години ще е правило всеки път в който пекне слънце, защото ако четири поредни дни цената на тока беше под две стотинки за киловатчас само заради 400 мегавата фотоволтаици инсталирани миналата година, тази година ще се инсталират още 700 мегавата, а чакат още 35 000
  • #3
    24 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Обикновения автомат с хидротрансформатор си е най-надежден, е вдига малко разхода но няма пълно щастие. Иначе жичкаджиите пишете след 8 години за колко се сменя батерията а аз ще пиша ако съм сменял кутията да сравним, също и за колко ще зареждате след 2 години наясно ли сте като излезнем на свободния пазар?
  • #2
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Люсид ( преди 1 година )
    В моя Люсид неам такава глопост не ми и требе
  • #1
    4 rate up comment 37 rate down comment
    Сталин ( преди 1 година )
    Има кутия има проблем (рано или късно). Няма кутия няма проблем. Точно затова най-високотехнологичните, бързи мощни и икономични автомобили нямат никаква скоростна кутия нито пък съединители, а на една и същата предавка ускоряват до 100 за 2 секунди, но също така и вдигат 350 км в час. А също така могат да теглят тежки ремаркета и каравани без да се притесняват дали ще прецакат съединителя или скоростната кутия при потегляне. Скоростните кутии са отживелица, която ще бъде забравена.