IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните автоматични скоростни кутии в историята

Тези 10 трансмисии са се доказали и се поставят на огромен брой модели

Преди време класическата ръчна скоростна кутия се смяташе за еталон за лесен контрол на сцеплението и за скорост на превключване. Тя предлага минимални загуби и максимална надеждност. Днес обаче много автомобили с автоматични трансмисии са по-бързи от версиите с три педала, а някои дори са по-издръжливи.


скоростна кутия


През последните години продажбите на автомобили с автоматични скоростни кутии на пазара надхвърлят тези на моделите с класическа механична скоростна кутия. На пазара втора ръка броят на автоматиците расте, въпреки че много купувачи се страхуват от тях. Кои обаче са най-надеждните автоматични трансмисии?

Отговор дават експертите от изданието Auto.Mail, като предварително уточняват критериите за надеждност. Основният сред тях, очевидно, е ресурсът на агрегата, тоест декларираният от производителя пробег, до който скоростната кутия ще работи правилно, ако бъде поддържана качествено. Съща така важен критерий е и въртящият момент, предаван на колелата.


скоростна кутия


Могат да се разграничат още няколко важни компонента – конструкция на дизайна и качественото производство. По принцип класическите хидромеханични автоматици най-често превъзхождат по показатели капризните CVT и роботизирани трансмисии с два съединителя, които са по-сложни и понякога дори не могат да бъдат ремонтирани. Затова и се смята, че най-надеждната двупедална трансмисия е тази с преобразувател на въртящия момент.

Почти невъзможно е да се определи най-доброто от най-доброто - тоест най-надеждният „автоматик“ в света, така че посоченият списък от безпроблемни кутии е условен. Всички тези агрегати са се доказали през годините, като са поставяни на огромен брой модел, продавани по цял свят.

Най-надеждните автоматични скоростни кутии (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Първо къде в големите градове ще ги сместиш тези 20000 производителя. И второ колкото падне крайната цена толкова по-малко кандидати да влизат на пазара ще има.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ей това електриците сте големи зомбита. Ти ми казваш ако производител на ток направи зарядна станция той няма причина да продава над 20-30ст. Ето то производител на ток направил станция и каква е цената 60 Ст. Но ти не - евтино ще е И чакай като се натовари дали няма да се вдигне още.
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти дори да си купуваш тока за без пари, доставчика ти взима 7 стотинки за доставка, а когато пече слънце ще плащат тока на по-малко от 7 стотинки и дори производителя да ти го даде само на 7 стотинки пак ще е на по-голяма печалба, отколкото да не ти продаде нищо. По този начин ще удари с един глокшум два заека. Ще вземе повече пари, отколкото ще му платят от мрежата, хем ще намали предлагането на ток и ще вдигне цената му, за да си продава останалият ток на по-висока цена.
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 11,12 и 13 ( преди 1 година )
    Правилно ли да разбирам че не си доволен че тази зарядна станция иска да направи конглокенция на останалите и е пуснала тока на половин цена, отколкото двата монополиста, които държат 80% от зарядните станции на пазара и 95% от бързите зарядни станции? Хайде сега си представи че има около 20 000 такива зарядни станции, които не са на един собственик а всяка една от тях е пряк конглокент на всички останали и гледа да пусне тока на половин цена. Дали няма да предлагат по евтин от контакта ток?
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Люсид ( преди 1 година )
    Естествено че цената е 20 стинки ако си зареждам колата в гаража от контакта колко да е
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    update ( преди 1 година )
    Извинявам се вече е вдигната на 60ст. В статията за откриването беше 50ст.
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И то ако няма опашка. Защото тогава отиде на час и половина минимум отделени само за зареждане, защото няма какво друго да правиш освен да се любуваш на язовира. И другия момент - на язовир е. Значи тока е постояннен. А не на солар където като отидеш и си дочакаш реда може да дойде облак и е ограничен до 6 работни часа зимата.
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до свободния ( преди 1 година )
    Хайде стига с този свободен пазар. Покажи ми някъде по света където цените на зарядните е пряко свързана с него. Също от тези дни вече имаме твоята мечта - зарядна вързана и поддържана от производител на ток. И какво цената 20ст ли е? Не дори и 30 не е. А 50 ст. Ще кажеш ето пак е по-евтино от другите дето са близо 1лв. Да ама е на средата на нищото и причината да е по-евтина е да ти даде стимул да отделиш 1 час за зареждане (30-тина мин отиване и връщане и 30-тина мин на зарядната)
  • #10
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Бранко ( преди 1 година )
    Моят Мерцедес е д 724К км с 5GБи трябвало да е описан в статията.Иначе всичко старо е качествено до 2008 гИ влезнахме в ерата на бързото хранене и еднодневките.
  • #9
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Батко ( преди 1 година )
    И не са отбелязали 5Gtronic на Мерцедес?И AMG 5 SPEED SHIFT?Ама класация!!!