IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа бъдещия „народен електромобил“

ID.2 all е просторен като Golf и евтин като Polo (ВИДЕО)

Дългоочакваният достъпен електрически автомобил на Volkswagen най-накрая е факт, макар и в концептуална форма, и е напълно различен от ID. Life, който дебютира през септември 2021 г. Нарича се Volkswagen ID. 2all и предлага първи поглед към бъдещото EV на марката, като се очаква през 2025 г. в Европа с базова цена под €25 000.

 

volkswagen-id.2all

 

Ръководителят на компанията Томас Шафер каза, че външният вид на концепта ще се превърне в образец за бъдещите модели на Volkswagen. От снимките става ясно, че това е по-малко футуристичен концептуален автомобил, а по-скоро предпроизводствен вариант. Това е един от десетте нови електромобила, които производителят планира да пусне до 2026 г.

Компанията твърди, че ID.2all ще бъде просторен като Golf, но достъпен като Polo и благодарение на най-новата еволюционна платформа MEB Entry ще позволи да стане първият ID модел с предно задвижване.

 

volkswagen-id.-2all-concept-exterior-front-view

 

Дизайнът на Volkswagen ID. 2all изглежда по-познат на почитателите на марката от ID. Life. Ще бъде ли ID с име Golf, когато стигне до производство? Това вероятно ще бъде така. VW потвърди, че работи и върху електромобил на цена под €20 000, вероятно близнака Cupra UrbanRebel.

Сега ID.2all е много важен за Volkswagen по две очевидни причини. Първият е търсена цена, която ще отвори огромен пазарен сегмент за VW, докато вторият е фактът, че ID. 2all е базиран на опростената електрическа платформа MEB Entry на Volkswagen Group за модели с предно задвижване.

 

volkswagen-id.2all (1)

 

От Volkswagen казват, че ID. 2all предлага „особено ефективно задвижване, батерия и технология за зареждане“. Моторът, разположен отпред, доставя 166 кВт (222 к.с.) - приблизително същата мощност, която има базов VW Golf GTI. Това позволява ускорение до 100 км/ч за по-малко от 7 секунди.

Въпреки, че производителят не разкрива капацитета на батерията, се казва, че целевият пробег е до 450 км при тестовия цикъл WLTP. Съобщава се, че батерията може да се зарежда от 10 до 80 процента за 20 минути в станции за бързо зареждане с постоянен ток. Volkswagen ID. 2all също така предлага опцията за зареждане до 11 кВт у дома или в обществени AC точки за зареждане.



Размерите на Volkswagen ID. 2all са дължина 4050 мм, широчина 1812 мм, височина 1530 мм, а междуосието е 2600 мм. Неговият стил предлага визуализация на новия дизайнерски език на Volkswagen, който според шефа на дизайна Андреас Минд е „базиран на три стълба - стабилност, харесване и вълнение“.

Акцентите в стила включват „приятелското лице“ с LED светлинна лента с пълна ширина, изпъкнали калници, 20-инчови джанти за гуми 225/40 R20, които придават мощна стойка на автомобила, права линия на прозорците, скрити дръжки на задните врати и нов дизайн на C-колона, който напомня за първия Golf.

Интериорът също има ясен и прост дизайн с изчистено арматурно табло, два дисплея - 12,9-инчов централен сензорен екран с нова структура на менюто и 10,9-инчов цифров, както и голям панорамен люк.

 

volkswagen-id.2all-interni (4)

 

Всички ID.2 също така разполагат с проекционен дисплей, отделен контролен панел на климатика под основния екран (с осветени бутони) и два големи интерфейса за индуктивно зареждане за смартфони на централната конзола.

Освен това концепцията въвежда нови електрически седалки с функция за масаж и нов мултифункционален волан. Многобройни USB-C интерфейси са разпръснати из цялата кабина, докато напълно използваем 230 V контакт може да се използва за захранване на по-големи устройства.

Благодарение на ефективната платформа MEB Entry, VW ID. 2all предлага значително повече вътрешно пространство от VW Golf. Багажникът има капацитет от 490 л, а със сгънати задни седалки (разделени 40:60) се увеличава до 1330 л. Когато облегалката на предната пътническа седалка също е сгъната, ID. 2all предлага непрекъсната товарна площ от 2,20 м.

 

volkswagen-id.2all-interni (3)

 

Освен това ID.2 има правоъгълна кутия за вещи под пода на багажника, докато друга зона за вещи с капацитет от 50 л е под задната седалка. Това отделение може да побере устройства като лаптопи и таблети.

Въпреки, че е най-малкият ID модел до момента, производственият вариант ще бъде оборудван с техника от по-големите модели. Това ще включва най-новата версия на Travel Assist Level 2 ADAS, Park Assist Plus с функция за памет, IQ.Light LED матрични фарове, 3D LED задни светлини, обединени от хоризонтална LED лента, и ID.Light интерактивни светлинни сигнали за водача.

 

Още снимки - вижте в галерията

 

 

0 от 500
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Класика ( преди 1 година )
    В затвора веднага!!!Външно: халтураЗамърсява рязко въздуха за сметка на печалбите на спекулантитеВътрешно: разсейват шофьорите и се стига до зверски катастрофи!!!Замърсител: чипове,кабели,жици,и жици и пластамаса и батерии- всичко което е зверски вредно,неразградимо,но важно за печалбите на спекулантитеВеднага разследване и при бай Ставри!Чакаме Тръмп да ги почне!
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 година )
    Да си ги карат, аз не виждам особено в Бг в големите градове, аи не само там, как ще си зареждаш елбангията, като даже няма място за паркиране?Дори да се ззарждат за 20 мин, което според мен е пресилено, ако всеки дреме по 20 мин на заарядката, ще падне чакане като за световно.Аз сега съм пробвал, спрш, почваш да ровиш за кабели, разгъваш, цапаш се,и още процедури по ауторизация, дали ще са 20 мин>?
  • #33
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до номер 32 ( преди 1 година )
    Странно, имаме 4 служебни Golf 7 във фирмата, всеки от който е над 250 хиляди километра. Колите се карат ежедневно, откакто са купени и както се досещаш никой не ги пази, все пак са служебни коли. До момента по тези коли са сменяни само масла, накладки, ремъци и всички обичайни консумативи за такъв пробег! Нищо друго! Та не мога да се съглася, че не са качествени! Golf 2 е автомобил на 40 години, бутафорно е да се сравнява със съвременен автомобил!
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Народен автомобил бяха golf 1 и golf 2Всичко друго е ниско качество на висока цена.
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Супер изглежда колата. Рядко ми се случва да харесам модел на VW, но това ми се струва страхотно замислено. Изчистен дизайн, който не се набива на очи, добре използвано пространство и семпло. А за кутиите - който където му удобно, там си държи нещата. Аз например си държа инструментите в закрепени здраво кутии под седалките. Имам дете и пространството в багажника все не стига...
  • #30
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Реалист ( преди 1 година )
    Факт е, че като част от ЕС, България започва да приема директивите и ще, не ще, ще приеме голяма част от рестрикциите. Така голяма част от старите автомобили без катализатори и ДПФ филтри ще изчезнат, а вместо тях собствениците им ще закупят по-икономични и нови автомобили. Нормалните европейци отдавна изхвърлят пушещите таралясници и ги заменят с по-нови автомобили от по-нисък клас. Мръсният въздух го дишаме всички, никой не е длъжен да търпи гъзарията на някой с S класа за 10 хиляди лева.
  • #29
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Реалист ( преди 1 година )
    Като изключим големите семейства, които особено с малки деца могат да заложат на автомобили като VW Sharan или VW Touran, големината на Golf и Octavia е чудесна за нашите условия и е перфектна за София и другите големи градове. Тук не е САЩ, за да ни трябват пикапи по 3 тона. Не мога да разбера хора, които си купуват стара S класа или Porsche Cayenne, слагат газова уредба, което е грехота спрямо историята на Mercedes и Porsche,чудят как да паркират в центъра и нямат пари за поддръжка и гуми!
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Реалист ( преди 1 година )
    Всички обаче купуват бутафорни SUV-ове от всякакви марки, които не превъзхождат с нищо хетчбека или седана, напротив, заради центъра на тежеста не са толкова добри за управление в завой, както малко по-ниските автомобили. Golf има повече пространство на задните места от T-Roc, а Polo има повече пространство от T-Cross и Taigo. Skoda Octavia заради големия си багажник е чудесен пълноразмерен семеен автомобил, Golf-ът има по-малък багажник, но като вътрешно пространство също е предостатъчен.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Реалист ( преди 1 година )
    Всъщност актуалният Golf 8, както и Golf 7 са доста просторни автомобили за размерите си. Говорим за вътрешно пространство, особено за пасажерите на задните места, където има повече място за пасажерите спрямо Audi A4, BMW 3 и Mercedes C class, които пък превъзхождат с доста по-голям багажник. Skoda Octavia има още повече място на задната седалка, но Шкода като цяло оползотворяват най-добре пространството от цялата VAG група. Най-новото Polo пък е по-голямо от Golf 4, което е парадокс.
  • #26
    8 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 година )
    Е влез в сайта на рено и виж на конфигуратора. Не, чакай, направих го вместо теб. С доста големи букви още на началната страница на модела пише: "на цена от 83 000 лв."