fallback

Потвърдено: Tesla Model S Plaid вдига 330 км/ч

За целта седанът получи специален комплект карбонови спирачки (ВИДЕО)

Tesla наскоро изпрати писма до собствениците на Model S Plaid, които проявиха интерес към закупуването на комплекта карбонови спирачки (Carbon Ceramic Brake). Твърдеше се, че комплектът на стойност 20 000 долара ще позволи на спортни седан да вдигне 322 км/ч, но от компанията-производител не го потвърдиха. Спирачките бяха тествани на писта, като с тях колата разви 330 км/ч.

Всъщност, Tesla обеща Carbon Ceramic Brake kit за Tesla Model S още при представянето на обновената версия Palladium през 2021 г. Досега комплектът не можеше да бъде поръчван, като Tesla обеща да го пусне в продажба през миналата година, но успя да го направи едва сега, като спирачките са достъпни в ограничени количества.

Смята се, че комплектът отключва рекламираната максимална скорост от 200 мили в час (322 км/ч) за Model S Plaid. От Tesla официално не потвърждават тази скорост, а съобщават, че за нейното достигане са нужни „платени хардуерни надстройки“. Сега всичко това беше потвърдено, макар не и от официален представител на американската копания.

Според видео, публикувано от автомобилния състезател Себастиан Вител (да не се бърка с четирикратния световен шампион Себастиан Фетел), Tesla Model S Plaid може да се движи дори по-бързо от 200 мили в час. Вител, който е аматьор, беше поканен на събитие на Tesla в Белгия, за да тества комплекта Carbon Ceramic Brake. И с него той постигна 350 км/ч на германски аутобан.

Реалното скорост, според GPS-системата, обаче е по-ниска – около 205 мили в час, което прави 330 км/ч. Самият Вител потвърждава, че с новите спирачки Tesla отключва напълно максималната скорост на автомобила и той може да се движи още по-бързо в идеални условия.

Пилотът успя да тества колата и на писта във Франция, като постави рекорд на трасето. Със комплекта спирачки той свали 4 секунди от най-доброто постижение, което досега принадлежеше на Porsche 718 GTS MR.

Постижението на Вител доказва, че Tesla Model S Plaid може да бъде истински звяр на пистата, когато е оборудван с карбоново-керамични спирачки. Комплектът включва големи предни и задни карбонови керамични ротори, комплект високотемпературни спирачни накладки, тежки спирачни апарати и високотемпературна спирачна течност. Цената от 20 000 долара включва и поставяне на спирачките от специалисти на Tesla.

fallback
  • #9
    До 6 ( преди 1 година )
    Май пропускаш момента, че този опит е правен още с излизането на модела и със старите спирачки и включено ограничение на мощността при високи скорости. Май не си спомняш че един от автомобилите се разби в мантинелата заради прегрели спирачки още по средата на пистата, а при следващите опити пилотите не караха с пълните възможности на автомобила за да избегнат прегряване на спирачките. Дали сега няма да свалят още 20-тина секунди с новите спирачки и премахнатия ограничител?
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Ша взема и аз да сложа едни керамични спирачки и да видя дали само с тях мога да взигна 330 км/ч.Сигурно са искали да напишат че могат да издържат на 330 градуса а не,че вдигат 330 км/ч..Преписвача на статии да внимава с превода,щот в следващия момент да не се окаже,че с карбонови може да вдигне 1000-1200 км/ч Тслътъ.
  • #7
    Johnny Bravo ( преди 1 година )
    И кво
  • #6
    Направо всеки може! ( преди 1 година )
    Tesla S Plaid (2021г) с 1033 коня дава време на Nurburgring 7.35 (неофициално твърдят за 7.30) Nissan GTR (2012г) с 550 коня дава време 7.19
  • #5
    До 3 ( преди 1 година )
    И разбира се говориш за германски аутобан на който скоростта няма ограничение и на шофьора на тесла не му пука че ще го засекат да кара с 250 километра в час, нали? Защо си мислиш че всички които караме със 150 по магистралата не можем да вдигнем повече, при положение че изпреварваме тези които се движат със 140 км в час с до 180, за да не им се пречкаме да се върнат в лявата лента и пак кротваме на 150? Тате, тате, марийка ми е гадже. А тя знае ли? Та и ти така, онзи с теслата знаеш ли?
  • #4
    До 2 ( преди 1 година )
    Недей така. Сега ще видиш как ще ти се нахвърлят всички онези които постоянно обясняват как няма да си купят Тесла, защото е много бавна на писта! За тях това е най-важният параметър при покупка на автомобил. Въобще не ги интересува дали на светофара или на магистралата ще ги изпревари някой 2,5 т семеен 7 местен suv, докато те пържат скоростите на десетина хиляди оборота, за да не му се дадат.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Впечатляващо, определено. А за колко му стига батерията? От опит - много с Тесла, се "овтарят" да ми правят ластици. Но след околко 5 мин да ме разтягат на 150-60+ рязко им минава мерака и също толкова рязко ги губя в огледалата.
  • #2
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не ми дреме.Кой самоубиец зара с такава скорост.Напълно безполезна екстра.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Респект! Явно този пакет на Тесла си го бива!
fallback
Последни