IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Радикална промяна за Peugeot 5008

Кросоувърът получава нова визия, както и по-мощни задвижващи системи

Peugeot преживява едни от най-добрите си моменти през последните години и по отношение на леките коли, и по отношение на т.нар. кросоувъри. Моделът 3008 е бестселър, истинска опора на френската марка, новият модел 408 започна да пристига при дилърите, а компактният 2008 също търпи интересен фейслифт. И всички нови продукти скоро ще започнат да навлизат на пазара.


Peugeot 5008


Френската компания не е забравила и за 5008, модел, който няма същата популярност като "по-малкия си брат" в линията, но интересното е, че този автомобил вече няма да е със сходни форми с 3008. Обновеното 5008 ще се промени значително със смяната на поколенията. Peugeot 5008 ще бъде изцяло преработен, като компанията ще заложи на най-модерния и изискан стил, който беше въведен в моделната гама с появата на модела 308, но и на коренно различна визия.

Най-големият французин ще порасне с няколко милиметра във всички посоки с изключение на височината, което ще подобри аеродинамиката и ще предложи по-спортен стил, въпреки че колата ще остане разпознаваема отстрани. Разбира се, ще се промени и задната част.


Peugeot 5008


Основната промяна в новото Peugeot 5008 ще е в предницата. По-спортният дизайн на новия 3008  ограничава височината на товара не само в багажника, но и в зоната на задната седалка, което го прави по-малко практичен. Бъдещият 5008 ще направи точно обратното. Той ще бъде по-практичен и универсален за семейства, които избират модел с пет и седем места, като в първия случай обемът на багажника ще е наистина впечатляващ.

Новото поколение Peugeot 5008 ще бъде представено през лятото на 2024 г. и ще бъде пуснато в продажба през есента. Двигателната гама ще започне с нов 1.2-литров трицилиндров двигател PureTech с мощност 136 к.с. Освен това ще се появи и версия 5008 Hybrid. Това ще е Plug-in хибридна версия с 200 к.с. и задвижване на предните колела, същото като сегашния Hybrid 3008 със 180 к.с., но с по-мощен електрически мотор. Иновацията ще получи и батерия с капацитет 20 kWh, която ще позволи шофиране само на електрическа тяга за около 90 километра.


0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Striker ( преди 5 месеца )
    1.2 трицилиндров...спрях да чета нататък. Пълен шит. Любима марка се преврърна в цирк на колела. Не само тя, де.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Аз ще си купя такава, защото са единствените които са се сетили, че има хора които искат висока кола и имат нужда от 3 истински седалки отзад. Всичко останало е с 2 седалки и прецакан пътник по средата. Ако имаш 3 деца със столчета няма друг вариант за кросоувър.
  • #9
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    има ли някой който да отваря капака в автосалона когато си купува автомобил или при поръчка по интернет който не разбира пежо си избира общо взето в днешно време е трудно е да избереш автомобил който да е проектиран от технически грамотни хора автомобилния свят се управлява от меринджеи счетоводители маркетолози дизайнери и резултата е видим
  • #8
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Пежо винаги е бил Еталон в Автомобилостроенето
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пежо имаха 6-к дизел и бензин, но бензина изгоря след 406 купе. а дизела след 607 и 407. За съжаление го спряха,вместо да го модернизират. но пуснаха уникален 2.2 дизел. Противно на логиката не изкара и до фейслифта и го замениха с 2.0 180кс, който не е лош, но след 2.2 се чувства доста скопен. (за това има заслуга и 6ст автомат, който е отчайващо бавен)
  • #6
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пежо не е предлагала коли, за които са нужни по-големи мотори. Пежо си беше бюджетна марка, която с някои компромиси задоволяваше нужди от баничари, през кабриотелисти до семейства с повече от 3 деца. И то на много сносна цена. Сега са лъскави играчки, немислимо скъпи, изглеждащи така, сякаш ще схрускат конглокенти с подобна лъскава визия, а то, 1.2 бензин. Еми... някак се чудя на тия дето ги купуват. След 180кс. дизела, другото е безмислено. Като аркана, прилича на Х, но не е...
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Аре кажи кога Пежо е предлагала големи двигатели? 3 литра V6 пусна чак през 90-те и това беше. V8, V12 никога не е предлагала.
  • #4
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    2-ри, ако мислиш че един 1.2 3ц е по икономичен и ще изкара повече от един 2.0 мотор (същите коне) много се лъжеш. Може да има някои предимства за градско кране, но в момента, в който караш с 80+ тези предимства заминават. Не ми пречат тези мотори, но да сложиш такъв на 1.7т кола и да и търсиш едни 45к Евро е подигравка.
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Кубатурите в началото на миналия век са били по 15-20-25 литра..! Какво ли са си мислили тогава, при появата на следващото поколение 5 литрови двигатели?
  • #2
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами край свърши се с големите матори и трябва да се съобразяваш с това,ако искаш да оцелееш.Моторите са ново поколение и не кореспондират с разбиранията и знанията ни за мотори от нашата младост.Малка кубатура високоефективни и модерни с нови технологии и иновации и в комбинация с електромотор.Това е бъдещето.