IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot модернизира сериозно флагмана си

Седанът и комбито 508 получиха промени в дизайна и нови технологии

Френският производител Peugeot обнови флагмана си при леките автомобили - 508, като седанът и комбито (SW) получават новите решетка и емблема на компанията, но не и „меките“ хибриди, които наскоро бяха включени в гамата на моделите 3008 и 5008.


Peugeot 508


Ревизираните автомобили от D-сегмента, които ще се появят в шоурумите през юни, се различават лесно от моделите, пуснати на пазара през 2018 г., по техните по-тесни LED матрични фарове (стандартни за цялата гама) и по трите ленти под всеки светлинен модул.

Долната решетка има изпъкнала форма и сега е обърната надолу, а не нагоре в краищата, придавайки на колата по-малко усмихнато лице. Най-голямата промяна обаче е запазена за решетката, която се влива в бронята под нея и включва най-новата емблема на Peugeot.


Peugeot 508


Промените в задната част са по-малко очевидни, но талисманът - лъвът на Peugeot, монтиран на тъмния панел между LED задните светлини, е заменен с надпис „Peugeot“. И корекциите вътре също са фини, но може да се забележи, че старата дръжка на скоростния лост е заменена с превключвател - нещо, което се случи с 208 и 2008 миналата година. Масивният волан вече също включва най-новата емблема на Peugeot.

От снимките на интериора на салона i-Cockpit се вижда актуализацията на 10-инчовата информационно-развлекателна система, която позволява обновяване по въздуха и е напълно персонализирана. 12-инчовият пакет с цифрови измервателни уреди, видим над ръба на волана, има нови режими на дисплея, показващи навигация, медии и помощ при шофиране. Освен това, 508 вече има подобрен софтуер за гласово разпознаване.


Peugeot 508


Изненадващо за мнозина технически промени не включват новия 1,2-литров „мек“ хибрид със 136 к.с., който Peugeot постави наскоро на 308 SW и на новото си крос-купе 408. Вместо това 508 се се задоволява с по-стария 1,2-литров мотор с 3 цилиндъра и 130 к.с., който се поставя на базовите версии. Предлага се и 1,5-литров дизел със същата мощност, като и в двата варианта задвижването е към предните колела, а скоростната кутия – 8-степенен автомат.

В гамата задвижващи системи са включени и нови plug-in хибридни варианти, при които 1,2-литровият двигател е комбиниран с eлектромотор, като съвкупната мощност е 180 или 222 к.с. 


Peugeot 508


Единствената опция със задвижване на четирите колела е флагманът 508 PSE (Peugeot Sport Engineered) Hybrid4, който развива комбинирани 360 к.с. Те се постигат от 1,6-литров двигател с 4 цилиндъра с 200 к.с. и електромотор със 110 к.с. на предната ос. Има и още един електрически мотор, добавящ 113 к.с. на задните колела.

Спортният PSE със задвижване на четирите колела получава вградено бързо зарядно устройство от 7,4 кВт, което може да запълни батерията за 100 минути, но за него се плаща допълнително. При всички хибридни варианти батерията е с капацитет 12,4 кВт/ч.


Още снимки на обновения флагман на Peugeot - вижте в галерията:
​​​​​​


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Един читав мотор има ( преди 1 година )
    последните 15 години, който е 2.0 HDI в няколко модификации и всичко друго са *** на BMW и Mini Cooper.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Хмм! ( преди 1 година )
    Либерастията налази и аФтокомедията ... търкулнала се тенджерата и си намерила похупак!
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Ти сериозен ли си като каза 2.0.Знаеш ли какво са под 100 дори под 90г цо2 отделени на км.
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    3-ти, 2.0 бензин или дизел огормен ли е? Говорим все пак за семейна кола, която е 1700кг празна. Еми не върви за тези пари да ми я пробутват с 3 цилиндров 1.2 мотор и върха на гамата е 1.5 дизел (130кс) или 1.6 бензин (180кс). Спрямо предното поколение на модела - това 508 е абсолютна подигравка, във всяко едно отношение - по-малко, по-тясно, по слаби двигатели, но пък едни 20% по скъпо.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Далеч не винаги по-малък обем е автоматично повече екология и икономия особено за хибриди където ДВГ е нужен основно за извън града.. Сякаш Пежо са се постарали да е максимално непривлекателно откъм задвижване
  • #6
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Големите мъжкари на БъГъ са все русофили да видят как русняците над 120коня кола никога не са произвели в историята си
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Големите мъжкари на БъГъ са все *** да видят как *** над 120коня кола никога не са произвели в историята си
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Франсе ( преди 1 година )
    Таз година 1.3 моторче, догодина 1.0л, после падаме под 0.5литра и ще се движи с добутване от 2 батерии АААА!
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До долните ( преди 1 година )
    Май не схващате че с новите изисквания в Европа няма как да са Големолитражки
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Вярно, че дизнай, интериор са много добри, но до там. И за тези пари под капака да са малколитражки е прсото подигравка.