IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot няма да изостави 508 въпреки неубедителните продажби

Компанията обаче спира производството на най-наточената версия - 508 PSE

Въпреки разочароващата си търговска кариера на най-големия лек автомобил Peugeot, франсетата няма да идоставят своето 508. Това семейство ще се възползва от рестайлинг през юни. Но междувременно марката спря продажбите на своите  хибридни версии. Миналата година продажбите на Peugeot 508 Plug-in hybrid представляват близо 45% от общите за модела. Цифра, която не е изненадваща за автомобил, който се продава в по-голямата си част на фирми.


Peugeot 508


Дори и понякога да е обект на яростна критика, тази технология наистина се възползва от значителни предимства много от страните в Европа, като например освобождаване от данък върху фирмените превозни средства при определени условия или възможността за амортизиране на скъпата високоволтова батерия.

За съжаление, тези варианти ще изчезнат за известно време в семейната гама "Лъвчетата". В ценовата си листа от февруари 2023 г. Peugeot уточнява, че вече не е възможно да се поръча хибридна версия с 225 к.с. Същото важи и за най-наточеното 508 - Peugeot Sport Engineered (PSE), представляващ версия със задвижване на четирите колела с мощност 360 к.с. И в двата случая все още са налични само моделите, които са на склад.


Peugeot 508


Рестайлингът на 508 ще бъде пуснат през юни 2023 година и ще се характеризира с поне един хибриден силов тракт. Поради липсата на търговски успех обаче, 508 Peugeot Sport Engineered няма да бъде обновен след фейслифта на това семейство.

За версията с 225 к.с. това не важи и тя ще се завърне през юни 2023 г., по същото време с рестайлинга на 508. В допълнение към въвеждането на нови дневни светлини с тройни нокти и модернизирана мултимедийна система, този фейслифт ще отбележи и пристигането на някои технически подобрения.


Peugeot 508


Както при C5 Aircross, капацитетът на батерията трябва да се увеличи от 13.2 на 14.2 kWh. Достатъчно за още няколко километра без да се пали 1.6-литровият  турбобензинов мотор. Не е изключено и пускането на нова, по-достъпна Plug-in хибридна версия със мощност от 180 к.с., тъй като много продукции на Stellantis наскоро приветстваха такава вариация.

И накрая, през 2024 г. настоящата автоматична скоростна кутия EAT8 на модернизираното 508 ще бъде заменена от нова, донякъде специална трансмисия с двоен съединител. Тя е дело на Punch Powertrain и ще бъде придружена и от други новости. Но, както вече споменахме, не очаквайте завръщането на 508 Peugeot Sport Engineered.


0 от 500
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Седанът нямаше как да се продава добре, защото такива просто не се търсят вече. Комбито пък беше прекалено тясно за семейство. Беше странно решение да пускат такъв модел.
  • #1
    18 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не е изненадващо за неуспеха. Старата 508 беше по просторна вътре, предлагаше се с нормални двигатели. Новата - само дизайн, и осакатени мотори, вътре по тясно от 3-та серия дори. Подигравка е такава кола с 1.2 бензин 120кс или 1.5 дизел 130кс. Хибрида им с този 1.6 е същтата излагация като Пасат ГТЕ. Но пък цените им са ...