IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla произведе 4-милионния си автомобил само 7 месеца след 3-милионния

Компанията на Илон Мъск продължава да разширява заводите си за постигане на голямата цел

Tesla отбеляза производството на своя 4-милионен атомобил, като това става само 7 месеца, след като компанията премина границата от 3 милиона. По време на Деня на инвеститора производителят на електромобили отбеляза, че му е отнело 12 години, за да достигне 1 милион превозни средства. Благодарение на пускането на Model 3 през 2018 г. компанията е имала нужда от 18 месеца, за да произведе своя 2-милионен автомобил и още 11 месеца, за да достигне резултат от 3 милиона.


Tesla


DriveTeslaCanada отбелязва, че текущият производствен темп на Tesla се равнява на приблизително 142 000 автомобила на месец или 1,7 милиона автомобила годишно. Тези темпове са постигнати благодаление на Гигафабриката на Tesla в Тексас, Берлин и Шанхай.

Разбира се, компанията трябва извърви дълъг път, за да постигне целта на Илон Мъск – производството на 20 милиона превозни средства през 2030 г.. Според самия Мъск, за това ще са нужни общо 12 Гигафабрики, като Tesla вече работи в тази посока. Предвидени са 3,6 милиарда долара, които ще отидат за разширяване на Гигафабриката в Невада с построяване на нови съоръжения производството на камиона Tesla Semi, както и на батерии тип 4680.


Tesla


Изборът на този щат не е случаен, тъй като наскоро службата за икономическо развитие на губернатора гласува да одобри данъчни облекчения от 330 милиона долара за 20 години за Tesla. Те включват 100% намаление на данъците върху собствеността и модифицирания бизнес данък за десетилетие и 20-годишно намаление на данъка върху продажбите и употребата. Там ставка от 7,6% е намалена на 5,35%.


0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    "Не е само за другите ами и на Тесла печалбите тази година най-вероятно ще се свият в най-добрия случай само наполовина" зависи от гледната точка. Говориш за два пъти по-малка печалба на продаден автомобил, това може да бъде компенсирано с два пъти повече продажби и общата печалба на края на год. ще е същата. Заради икономиите от мащаба, печалбите няма да паднат на половина, защото броя на работниците и заплатите им в Тексас и Берлин не са се увеличили, но производството се увеличило 2-3 пъти
  • #11
    0 rate up comment 9 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    4 милиона самоускоряващи и самоблъскащи се в аварийни автомобили таралясници си е сериозен проблем за пътната мрежа, откъдето и да го погледнеш.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Mims ( преди 1 година )
    За Тесла по-ниските цени не са проблем. Прочетете за ефективността на Тесла. Като си намалил разходите за производство с 30-40% не е драма да намалиш продажната цена с 20%. Много са напред в това отношение и ако рекат доста могат да притиснат останалите производители с ниски цени.
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 7/8 ( преди 1 година )
    Не е само за другите ами и на Тесла печалбите тази година най-вероятно ще се свият в най-добрия случай само наполовина пък, че ще удари и други е друг въпрос. Нормално е когато Тесла У в Европа вече струва колкото Рав4 хибрид а Тесла 3 където има субсидия е колкото мощната версия на Корола хибрид която пък от своя страна е доста по-маломощна от Теслата и като цяло не удрят много бройките (тип Ярис и Ярис крос) за сега но удрят най-печалбарските продажби на големите марки..
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Проблем е само за другите производители, защото те продаваха на нула или дори на загуба при високите цени, а сега са доста навътре, след като на някои им се наложи да си коригират цените надолу с по 20 хил. долара като Тойотка в Китай, например.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Изкара логика ( преди 1 година )
    Тоест смяташ че за тесла е много голям проблем че вече продават два пъти повече автомобили в сравнение с преди година и половина и продажбите и печалбите и се увеличават? Не осъзнаваш ли че точно това винаги е била целта. Да произвеждат все по-евтини автомобили и по този начин да ги наложат по напълно пазарни принципи. Това по-скоро е все по-голям проблем за автомобилите с ДВГ, чиито пазарен дял завземат електромобилите. Загубите от икономии от мащаба ще продължат да вдигат техните цени.
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    То е ясно, че за клиентите е добре но за производителите е проблем и то за всички с близки цени разбира се поне които имат за цел да не си намалят продажбите.. Ако броим само автомобилите с цена над средната то вече електромобилите по всяка вероятност имат към 50% в Европа, Китай и Калифорния и има все по-малко от къде за дърпат дял а за по-евтини просто трябва да се изчакат новите модели за под 30 000 евро..
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 и 3 ( преди 1 година )
    Ти сериозно ли казваш на това проблеми? За кого е проблем, освен за останалите автомобилни производители? Това че в щатите цените на определени модели паднаха с до 20 000 долара, дали е проблем за клиентите или са щастливи от този факт? Това че вместо да чакат една година за доставка на поръчания автомобил, ще си го получат само след месец дали е проблем за клиентите? А за тесла дали е проблем, че цените на материалите падали, а продажбите и печалбите се покачват?
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    манчо ( преди 1 година )
    Ако # 2 и 3 е прав - това е супер - след 5 години ще караме 3-ки long range по 25к евро :-)
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Допълвам си 2 ( преди 1 година )
    Разбира се и други имат този проблем особено китайски марки а CATL започна да произвежда повече батерии от нужното и лития продължава да пада макар още да е много по-скъп от нормално