IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-ефективни хибрида на пазара

Посочените резултати са постигнати при реални тестове на пътя

Цените на горивата си остават доста високи, затова изборът на кола, която да харчи малко е много важен. Хибридните модели са точно такива, защото техните двигатели с вътрешно горене получават електрическа помощ, благодарение на което са не само по-мощни, но и по-ефективни.

Британското издание WhatCar? посочи 10-те хибридни модела с най-нисък разход гориво. В случая данните не са на производителя, а на реални тестове, проведени от екипа на изданието. И така може да се добие истинска представа за това колко харчат автомобилите със смесено задвижване.


10-те най-ефективни хибрида на пазара (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #46
    11 rate up comment 0 rate down comment
    до#41 ( преди 1 година )
    Кой да ти каже какво става с батерията, като нищо и няма вече 14-та година на Приус 2-ра генерация? Купих я преди 9 г. на 150 000 км. В момента е на 348 000 км и освен консумативи, нищо не е пипано по колата.Ако батерията умре в някой ден, макар че едва ли, защото е NiMH и тя държи много и е на всичкото отгоре супер евтина. За 1500$ чисто нова. Има китайски варианти по-евтини. Така, че изобщо не го мисля това. По-евтино е от ново или рециклирано турбо.
  • #45
    3 rate up comment 4 rate down comment
    опс! ( преди 1 година )
    Не,тука пишат наркомани като оня дето се обърнал по таван и чак тогава разбрал че гравитацията важи и за него!Карайте си каквито коли искате и може да си позволите и не слушайте самозвани ***!
  • #44
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ТУКА Е ФЕНТЪЗИ САЙТ,ПИШАТ НЯКАКВИ САМООПРЕДЕЛИЛИ СЕ ЗА СПЕЦИАЛИСТИ.нАЙ-*** Е ЧЕ ОБИЖДАТ НЕСЪГЛАСНИТЕ С ТЯХ .аЛО,ТОВА Е ФОРУМ ЗА МНЕНИЯ А НЕ ЗА ОБИДИ-КОЙ НЕ СИ ТАКОВАЛ ЖЕНАТА И НЕ РАЗБИРАЛ ОТ ТОЙОТИ,КОЙ НЕ КАРАЛ КАМРИ СКОПЕНО НА 180 КМ В ЧАС.
  • #43
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 1 година )
    #41 Спестявяш от ремонти и скъпи подеъжки на немски автомобили.Поне на 4-5години ще сменяш дискове и наклатки. На брат ми Ауди А6 всяка година накларки 1000 лв и скъпа поддръжка филтри... Тъй като съм собственик на Аурис от 5 години нищо не съм и пипал ,освен консумативи,но ако даде Господ след година две бих купил Кеймри. Ако някой знае колко са консумативите смяна на масло,филтри на Кеймри,нека сподели,че ми е интересно.
  • #42
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 1 година )
    Чел съм в Американски форуми на Тойота и за батерията на Кеймри модел 2006 г хибрид ,все още си работи без никакви проблеми.Това,че гаранцията е 10 години не значи,че ще се скапи на 10та година.Моят телефон Самсунг на 6 години,но гаранцията му е 1г.И все пак батериите са по ново поколение и още по мощни и хубави Иначе батерията за новата Кеймри е в САЩ 3,200$ В България предполагам е към 6,000лв но на Кеймри няма какво да се развали и едва ли ще я караш повече от 10 г.Страхотен автомобил е ...
  • #41
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Селяндур с джип ( преди 1 година )
    А какво става с батерията след гаранцията? Колко струва замяната?
  • #40
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Ивчо Дупнишки ( преди 1 година )
    И аз като собственик от почти 3г на Тойота Корола комби бяля,но БЕНЗИНОВАНЕХИНРИД 116ксКато прочетиох коментарите реших и аз да се включа в дискусията.Както беше писал някой,докато се разработи колата,разхода ми беше литър отгоре след като посоча показателите сега. Градско повече от 7,2 не ми е качвала,дори и в София.Със 100 км 4,5 с 130км 5,1 Да отбележа,че пътувам винаги товарен до София,затова купих комби. Какви са тези разходи на хибриди с малки мотори 8,1??? Ум не ми побира.
  • #39
    0 rate up comment 7 rate down comment
    бай пи4 ( преди 1 година )
    До 123 - За 10г гаранция има едно "НО". Специално за лексусите е 6г или 160к км. за всичко. От там нататък ти се удължава с по една година до 10-тата година ако всяка година ходиш в сервиза им да я обслужват, прегледат и направят чек на батерията който само той по последни спомени е 250лв. без ДДС. А обслужването, масла филтри и труд на 3-ни и 4-ни цени. Вкарвайки си 450-ката хибрид го проиграх това и реших че ще рискувам да не продължавам гаранцията.
  • #38
    14 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 1 година )
    Не ги е срам от Тойота! Не стига, че хибридите са им добри, практични и икономични, ами и на всичкото отгоре са безумно здрави и дуракоустойчиви. Сложна и прецизна техника, много екстри още в базовото оборудване, а за капак на това ви дават от Тойота 10 г. пълна гаранция на автомобила. Повтарям за неразбралите, защото и такова ще има - ПЪЛНА ГАРАНЦИЯ!!! На батерия, хибридна система, ДВГ и всичко останало по колата, което не е консуматива. Какво му трябва повече на човек ми кажете?!
  • #37
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Харалампи ( преди 1 година )
    Нямам Тойота,но съм чувал от тези които имат и съм чел,че няма разваляне и евтина поддръжка евентуално. Ако имах пари ,бих продал Опел Инсигнията и бих минал на Тойота.Поне се начетох както на глупави,то така и на умни и мъдри коментари за които ви Благодаря!