Както знаете, най-скъпата част от колата е купето. И би било хубаво стоманените части на колата да не познават корозията, но, за съжаление, почти всички коли се поддават на тази болест, някои по-рано, други по-късно.
Разбира се, има модели на Land Rover или Audi, например, където корпусите не са изработени от стоманена ламарина, а от алуминий. Да, такива коли не се страхуват от ръжда, но повечето от по-масовите модели ръждясват. От друга страна алуминиевите панели се ремонтират по-трудно и по-скъпо дори и след лек инцидент.
Къде се появява ръжда и как да я спрем (ГАЛЕРИЯ):
Има просто правило - колкото по-бързо се отървете от корозията, толкова по-малко проблеми ще причини. Например, ако сте забелязали малко "кафяво петно" тогава трябва да действате веднага. Това място трябва да бъде обработено с преобразувател на ръжда, грундирано и боядисано. Всичко това може да се направи точка по точка, благодарение на факта, че в продажба има малки цветни моливи или лакове с четки. Достатъчно е да разберете кода на боята на вашия автомобил, за да закупите подходящия нюанс. Лесно се установява по номера на каросерията на автомобила.
Случва се ръжда по калниците, която разяжда метала до дупки. Тук ще трябва да заварявате ремонтни комплекти за арките, които след това трябва да бъдат добре шпакловани, грундирани и боядисани. Тази работа трябва да бъде поверена на специализиран сервиз , тъй като при лош ремонт ръждата ще се появява отново и отново.