За да привлекат повече внимание към своите продукти, автомобилните компании създават специални версии на моделите си. Те са в ограничен тираж, като могат да се различат от стандартния модел по дребни неща като ярък декор, специални табели или оригинален цвят. Това обаче не пречи на компаниите да им дават специален статут.
И ако за производителите на луксозни автомобили и суперколи тази практика е станала нещо обичайно, то все по-често са използва и от компании, които са се специализирали в масовия сегмент. Те също пускат специални модификации, на модели с малки размери и слаби двигатели, като така се надяват да увеличат интереса към тях.
Специални версии на достъпни модели (ГАЛЕРИЯ):
Миналата пролет обновеният кросоувър получи „рицарска“ версия за Индия. Тя е и най-скъпата, предлагана на този пазар, като се различава от другите нива на оборудване с лъскава черна решетка с червени акценти, потъмнени външни детайли и червени предни спирачни апарати.


0