IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Alfa Romeo отбеляза връщането си във Ф1 със специални модели

Италианците подготвиха уникални версии на Giulia и Stelvio QV

Alfa Romeo отбеляза връщането си във Ф1 със специални модели

Италианският производител Alfa Romeo ще представи на предстоящото изложение в Женева специални версии на седана Giulia Quadrifoglio и кросоувъра Stelvio Quadrifoglio, посветени на състезателното минало на марката и на нейното завръщане във Формула 1.

Всички автомобили от серията, която ще бъде пусната в ограничен тираж, ще бъдат боядисани в стила на болида C38 за сезона във Формула 1 през 2019 г. В оборудването на моделите от гамата QV Alfa Romeo Racing влизат седалки Sparco с червени ивици, каркас от карбон, скоростен лост Mopar също с карбон, като и волан с кожа и алкантара.

Alfa Romeo

Седанът Giulia QV Alfa Romeo Racing е получил покрив от композитни материали, полирани 19-цолови джанти (при Stelvio QV те са 20-цолови), както и карбоново-керамични спирачни механизми. За двата автомобила са предвидени още титаниева изпускателна система Akrapovič, чийто тембър е настроен от инженерите на  Alfa Romeo.

Разликите в оборудването не се ограничават с това. Стандартно двете получават адаптивен круиз-контрол, аудиосистема  Harman Kardon, мултимедийна система Alfa Connect 3D Nav с 8,3-инчов дисплей и поддръжка на  iOS и Android. 

Alfa Romeo

Двата модела разполагат също с адаптивно окачване с електронно управляеми амортисьори, система за контрол на вектора на тягата и селектор за смяна на режимите на движение със състезателен профил

Alfa Romeo Stelvio и Giulia Quadrifoglio се задвижват от 2,9-литров битурбо V6 мотор, чиято мощност е 510 к.с. и 600 Нм въртящ момент. Двигателят работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, като кросоувърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди, а седанът - за 3,8.

Alfa Romeo

Освен тези два машини, компанията ще представи в Женева и модификациите Stelvio Ti (на снимката) и Giulia Veloce Ti. Те разчитат на 2,0-литров бензинов турбомотор с мощност 280 к.с. и 400 Нм въртящ момент, който се комбинира с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела Q4. Разликите от стандартните модели са в цвета на каросерията и оборудването.

Снимки: Alfa Romeo 

0 от 500
  • #3
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Баш евтини материали. С тея леки купета от карбон и алуминий и с това пътно поведение само евтини материали са ползвали. Добре че са те да показват как се правят спортни коли в тоя сегмент, че останалото е такова бедствие от "лукс" и "стил", че ще ти трябва триста кила решетка, за да ги излееш...
  • #2
    1 rate up comment 25 rate down comment
    ivo ( преди 7 месеца )
    Много евтинки материали са ползвали, на нищо не приличат
  • #1
    34 rate up comment 3 rate down comment
    F1 ( преди 7 месеца )
    А VW представят пак дизел.Егати скапаняците! Forza Alfa