IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет големи автомобилни марки, чието бъдеще e под въпрос

Тези производители може да изчезнат от картата съвсем скоро

Автомобилните марки идват и си отиват. За някои от тях много хората страдат и се чувстват сякаш са загубили нещо ценно. Някои марки носят със себе си културна тежест и оставят празнина след себе си. За други почти никой не се сеща.

Новите условия в автомобилната индустрия заплашват сериозни всички производители, включително и такива, които са се утвърдили през годините. Според изданието Gear Patrol, някои брандове са особено застрашени, като 5 от тях може да не издържат и вероятно скоро ще изчезнат.

5 големи марки, заплашени от изчезване (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ми не, не са китайци Волво, нито марката е китайска. Виж, собствениците на производителя Волво Карс - те са китайци. Разликата е голяма. Ама на дезориентираните мозъци това нищо не им говори, те не вдяват.
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 19 ( преди 2 месеца )
    Нали тук се пише за автомобили значи колегата е писал точно. Волво автомобили са китайци точка
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 17 ( преди 1 година )
    Имаш грешка- Волво си е шведска. Само автомобилното им подразделение е продадено на китайците.
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Пламен ( преди 1 година )
    Не са ми в тефтерчето. Не съм ги виждал 3 от тях по нашите пътища
  • #17
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Striker ( преди 1 година )
    Драскачите, Волво не е шведска, а китайска компания! И това е от 10 години! Къде живеете, какво сте учили не знам, но не сме 2010-та. Аман от неграмотници от Сусурлево.
  • #16
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А ФВ и Рено защо ги няма? Това са полудържавни перачници. Ако не са държавните поръчки и милиардите наливани, то тези фирмички щяха да ударят отдавна кепенците. Уж пазара диктува продажбите но не и при тези 2 тумора. Предвид повсемесната европейска криза и все по-дълбоката рецесия, както и липсата на евтини суровини и горива, то тези компании може скоро да бъдат изкупени от китайците или просто да спрат съществуването си.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Ония с коня ( преди 1 година )
    Защо виждам информация само за Ягуар?
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Пешо ( преди 1 година )
    Ако, забавачницата!Преди коментарите, идете на училище и наблегнете на граматиката.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 година )
    Бай Х ( преди 14 часа )Abe B Huj - ima gi be, brato. Vizh neta pak si zatvori anusa deto go imash za usta.
  • #12
    11 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Кой си е изакал тази бледна класация от задното отверстие? Първи на пангара са Субару, Мазда, Хонда, Нисан, Сузуки и, накрая, Тойотка. Те са толкова дълбоко затънали и толкова технологично и стратегически изостанали, че предвид размера им, практически никой не може да ги спаси. Ще останат едни кухи марки, които ще бъдат закупени я от китайци, я от европейци. Макар че предвид трансформацията на индустрията, малко фирми ще искат да се ангажират дори с марките, които са символ на стария свят.