За много хора 90-те години си остават ненадминатият връх в автомобилната технология. По онова време технологиите бяха напреднали достатъчно, за да родят двигатели със завидна мощност и окачване, което да се справи с тях. От друга страна, екологията все още не бе принудила производителите да правят всевъзможни трикове с обема на двигателите, нито пък акционерите им бяха толкова алчни, че да искат двуцифрени маржове на печалба. Много коли от онази епоха стават все по-скъпи и търсени от колекционерите. Тази селекция на Hearst подбира най-добрите сред тях.
Най-добрите коли на 90-те години (ГАЛЕРИЯ):
Bugatti EB110, 1991-1995
С 12 цилиндъра, четири турбокомпресора и необичаен външен вид, по който в различни периоди са работили няколко от най-големите имена в дизайна (а именно Паоло Мартин, Джорджето Джуджаро, Нучо Бертоне, самият Марчело Гандини и, накрая, Паоло Станцани), този автомобил е незабравим. Самият Михаел Шумахер толкова го хареса, че купи една бройка за лично ползване. Глобалната икономическа ситуация провали това възкресение на марката Bugatti, замислено от италианския предприемач Романо Артиоли. Но останаха произведените екземпляри (139), които днес са сред най-търсените от почитателите на митичната марка.
С 12 цилиндъра, четири турбокомпресора и необичаен външен вид, по който в различни периоди са работили няколко от най-големите имена в дизайна (а именно Паоло Мартин, Джорджето Джуджаро, Нучо Бертоне, самият Марчело Гандини и, накрая, Паоло Станцани), този автомобил е незабравим. Самият Михаел Шумахер толкова го хареса, че купи една бройка за лично ползване. Глобалната икономическа ситуация провали това възкресение на марката Bugatti, замислено от италианския предприемач Романо Артиоли. Но останаха произведените екземпляри (139), които днес са сред най-търсените от почитателите на митичната марка.