IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ретро-музей във Варна продава автомобили от соц-епохата

Някои от 90-те изложени коли са почти като чисто нови

Във Варна се продават автомобили от времената на социализма, произведени в СССР и други страни, а продавачът е Ретро музей. Обявата е публикувана във facebook страницата на музея и генерира много голям интерес с въпроси за цени, или просто коментари. Вече има и капарирани коли, се съобщава още в социалната мрежа.

 

Соцколи от музея във Варна

 

Обявата гласи: „Продаваме 90 соц. автомобила! Това не са колите в залата, а в склада ни. Понеже лимитът в залата ни е почти запълнен, продаваме всичко в склада.

Имаме ГАЗ-13 Чайка в почти чисто ново състояние, Волга 2410 на 5 хил. км, Вартбург 311 на 7 хил. км, Вартбург 353 на 1000 км и друг на 9 хил., ВАЗ 21013 на 300 км, Москвич на 3 хил. км, ГАЗ-69 на 3 хил. км, УАЗ-469 на 1000 км, Варшава, Шкода, Трабант, Волга-М21, Баркас, ЖУК. И още много, много други“.

 

Още снимки - вижте в галерията

 

 

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Амонимен ( преди 1 година )
    Влезте в страницата ,, Ретро музей " и там има телефон за връзка с тях.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Митко ( преди 1 година )
    Как може да си купя от вас кола
  • #7
    10 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Не е рядкост, на дядо ми Жигулата изкара около 450 хиляди км без никакъв ремонт на двигател и това преди 30 години с калпавото М10Д.Ппц до 300-350 хиляди изкарват двигателите им, зависи и как се карат.
  • #6
    13 rate up comment 5 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Моята ВАЗ 21011 е от 1977 на 179 хиляди км, поддържана по часовник, много добра машина, за смешните 700лв я купих от наследниците на починалия собственик, който не е искал да се раздели с машината.За 10 000 ми гори към 300-500 грама масло.
  • #5
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То тогава като цяло кола на 200к км беше голяма рядкост. Като добавиш, че километража им беше до 100к км, ти става ясно че дори инженерите им не са планирали да живеят много повече. А новите калпави и трошливи бъкани с електроника коли изкарват без грижи по 100-150к км. Единственото предимство на старите е че се ремонтираха с тел и чук.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За СОЦ кола 250к е доста добър пробег. Баща ми имаше Шкода 120-ка и Вартбург. И двете почти нови взимани. Общия пробег им беше под 200к км и все имаше някоя дреболия за правене. Почти не е имало месец без обезвъздушаване на спирачки, регулиране на чукче наковалня, настройване на карбуратор. Отделно няколко познати с Трабанти се гордееха как са правили основен ремонт на балкона. Пак на коли под 100к км. Жигулата май беше малко по-корава и без проблемна. Но на фона на другите не е голям успех
  • #3
    14 rate up comment 1 rate down comment
    До #1 ( преди 1 година )
    Важна е поддръжката, а не километрите - само.Един комшия има Жигула на 400 хиляди км без ремонт на двигателя, ама я поддръжка - не я оставя на самотек.Успех в продажбата на тези коли и дано намерят добри собственици.
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Fury ( преди 1 година )
    Интересно на какви цени:)
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ще ме извиняват, ама и 250 хиляди км са никакви км за 50 годишна кола - бракмите от чужбина на 10 години масово са на по 500-600 хиляди км.Това, че са на малко км е важно за колекционерите, ама изобщо не е показател за добро състояние, особено на толкова стари коли, а и има една приказка ,, Боята не кара колата!".