IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota C-HR ще се произвежда в Турция

В завода в Сакария ще се правят и батериите за хибридния кросоувър

Японският производител Toyota подготвя премиерата на новия C-HR. Второто поколение на хибридния кросоувър ще се произвежда в завода Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) в Сакария (Турция). От завода ще излязат пълни хибриди и plug-in хибриди, като последните ще бъдат оборудвани с батерии от ново поколение, също собствено производство, съобщават от компанията.


Toyota завод


За Toyota това е решителна стъпка напред в нейната стратегия за електрификация, като C-HR ще бъде първият plug-in хибрид, който ще се произвежда в Турция. В същото време TMMT ще бъде първият завод на европейския континент, който ще разполага със собствена производствена линия за батерии.

Плановете на компанията са да достигне годишно производство на 75 000 батерии, започвайки от декември 2023 г. За целта ще бъдат наети 60 нови служители, като е осигурена инвестиция от 317 милиона евро за модернизиране на цялата структура. Общо Toyota е наляла повече от 2,3 милиарда евро в TMMT.


Toyota Prologue


За новия C-HR вече се знае, че ще получи някои елементи от дизайна на Prologue (на втората снимка). Засега обаче няма яснота относно задвижващи системи. Според някои информации, кросоувърът ще получи хибридната система от Corolla Cross с мощност 197 к.с., докато за plug-in хибридния агрегат може да се използва задвижването на новия Prius. Там мощността е 223 к.с., като пробегът само на ток е около 75 км.

Във всички случаи няма да се наложи дълго чакане, тъй като премиерата на новия C-HR ще се състои до края на годината. Този модел играе основна роля в стратегията на Toyota да се затвърди като най-продаваният производител на света.


0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Чук до смешника 2 ( преди 3 месеца )
    Добе, че са тъпите японци...не ги разбират те автомобилите...еиж бае ти *** тва му дай....ха ха
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До7 ( преди 3 месеца )
    Добре че не е златния *** РъБъ
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Патриот ( преди 3 месеца )
    Краят на един добър модел и марка са към своя край .Ще се случи същата съдба както на Фият и Форт.ще бъде превърната във пълен ***.
  • #8
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Последен напън ( преди 3 месеца )
    Предсмъртен гърч на скучните тойота. Кола от миналия век с опит да излъже някое момиче че е модерна. Ама нали ръмжи и трака. Ехо японците. Къде са ви електрическите бързи и тихи коли. Ааа нямате. Е нищо отивате при кодак и сааб и нокиа . Велики и фалирали
  • #7
    3 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Японската сила сглобена в азиатска клоака , чудна комбинация
  • #6
    5 rate up comment 9 rate down comment
    до 4 ( преди 3 месеца )
    Само че никой не ги зарежда. Купуват ги заради субсидиите, но нямат къде да ги зареждат у дома. И да имат, пак ги мързи. Затова в повечето държави махат или вече са махнали субсидиите. Но Тойотка е вечно изостанала и още не осъзнава, че няма да може да ги продава. А същевременно и трябват, защото иначе не може да покрие емисиите. Сложно е за бавноразвиващите се.
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ( преди 3 месеца )
    Хибрида отдавна би дизела по ефективност
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Fury ( преди 3 месеца )
    Плаг-ин хибридите са за предпочитане от чистите електрички! 75 км. на ток е достатъчно за дневен пробег в голям европейски град. А иначе за грозотията, не бих казал, но по принцип коя Тойота не е грозна?
  • #3
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Грозна и скъпа кола, колко трябва да се мразиш да се накажеш с това само за икономията?
  • #2
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    75 хил. батерии на година. Плюнка в морето. Явно все още не разбират какво се случва на пазара. Да не говорим, че търсенето на плъгин хибриди спада постоянно за сметка на чистите електромобили. Ще си имат чисто нов завод за коли, които никой не иска