IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Илон Мъск посочи основния конкурент на Tesla

И това не е европейска или американска компания

Основният съперник на електромобилите Tesla не са европейските, нито американските компании, произвеждащи коли на ток, а китайските производители. Тове е мнението на Илон Мъск, който смята, че именно компаниите от Китай са истинските конкуренти на Tesla, тъй като те „работят по-усърдно и по-умно“.


Илон Мъск


Мъск похвали китайците и отбеляза, че усеща силна конкуренция от техните производителит на електромобили. Според Илон Мъск има голяма вероятност разработчиците от Китай да заемат второ място в света в обещаващия и развиващ се сегмент на електрическите автомобили.

Все още обаче не е ясно коя е фирмата, която Мъск счита за свой основен конкурент. Американският предприемач и милиардер подчерта, че според него сега Китай е и най-конкурентният пазар в света. Що се отнася до компаниите от САЩ, той смята, че те не могат да станат конкурент на Tesla.

Китайската автомобилна индустрия направи сериозна крачка напред през последните години, което се подчертава и в изявлението на Мъск, който говори и за нейното влияние върху световния пазар. Ръководителят на Tesla също каза, че неговата компания наема висококласни специалисти от Китай.

Имайте предвид, че в продължение на много години Tesla е лидер на нарастващия пазар на устойчива мобилност. Популярната марка, ръководена от Илон Мъск, постигна изключителни продажби в САЩ, Европа и други пазари, където електрическите превозни средства вече играят водеща роля. Tesla Model 3 и Tesla Model Y водят в класацията по продажби на електрически автомобили.

С популяризирането на електрическите автомобили и много европейски производители започнаха активно да развиват конкурентния сегмент, но Мъск не ги смята за заплаха. Най-голям брой електрически автомобили се регистрират в Китай. Поднебесната автомобилна индустрия показа, че има голям потенциал да стане лидер на световния пазар на електрически превозни средства.

Ярък пример са марките електрически автомобили BYD, NIO, Aiways и Xpeng. Поради конкуренцията на които Илон Мъск бе принуден да намали цените на автомобилите Tesla.


0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Фг ( преди 1 година )
    Мерцедес имат най обърканата и *** програма за електро коли.Който е тествал елвктро колите им знае.Само да са на.1 по пробег направиха това недоразумение EQS....с невероятно огромна батерия.... и тежест.Немските производители са на светлинни години след Хюндай.....зад Тесла ...... на десетилетия
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Хаха страх го е от Люсид а не от никакви китайци
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Пропускаш факта че не сравняваме китайците с тесла, а със старите автомобилни марки. А китайците са с години пред тях по отношение на технологиите както за производство на батерии така и за производство на електромобили. А да не говорим че и по отношение на качество ги изпреварват по някои показатели. А съчетанието на по-добри технологии и по-високо качество на по-ниска цена, несъмнено ще наклони везните към китайците.
  • #22
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Доста хора, гледам, се увличат по китайците заради по-ниските цени и производството на батерии. САМО ЧЕ: китайците още не знаят как да си управляват по най-добрия начин собствените батерии. Тесла го прави много по-добре, зарежда ги по-бързо и не губи пробег в студа. Ефективността на колите им още е ниска, а софтуерът им е странен и дразнещ. Освен това, патентите на LFP батериите изтекоха и в скоро време ще цъфнат фабрики на всички континенти.
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Разбира се че Тесла не е конглокент на никой. Та нали точно по тази причина всички са тръгнали да гонят Тесла, а Тесла не гони никого в технологично отношение. Ако ги гони ги гони по продажби и печалби. По приходи и печалби настигна и задмина повечето, а скоро ще ги задмине и по продажби. Тази година са наред audi bmw и mercedes, а догодина продължава и с останалите, като пикапа само ще помогне за тази цел, колкото и да му се подиграваш, защото има над 1,5 милиона поръчки за него.
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    Фронтален сблъсък с фактите ще имаш като спреш на Финес с някое ID в студа и видиш 50 киловата пълнене, докато Теслата до тебе пълни с 200. Дотогава: дрън-дрън ярина
  • #19
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Ха-ха, китайците ли му били конглокенти на Мъски, дето му правят към половината батерии за трошките, а другата половина ги правят японци (Panasonic) и корейци (LG).. Китайците когато решат, ще го смачкат като ***. Колкото до образование и технологии - Китай вече изпревари лоясалите европейски и амрикански мозъци.
  • #18
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Тесла вече не е конглокент на никой. Изостана от пробег, със смешния си автопилот, със зареждане и с абсолютно всичко. Сега са едни смешници на които колите се удрят къде ли не и си избиват шофьорите, самозапалват се, разпадат се, идват без накладки, с различни гими и джанти. Въобще пълен смях. Не знам от къде тоя дрошковец има самочувствие, че това което правят са коли. Сега поредния смях и със сайбър тръка, щял бил да влезе в производство след 24та година. Смях в залата са.
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А като ще говорим за най-добрия електромобил, къде забравихте Rimac Nevera? Mercedes само може да му лиже подметките. Да не говорим за умния ход на mercedes да ограничат максималната скорост на флагмана си на 210 км в час и да го направят да мига и святка като панаирджийско стрелбище на лунапарк! Кич отвсякъде в интериора и скучна външност. А едно време като кажеш mercedes означаваше класа и стил, а не кич. За двата метра екран да споменавам ли? Точно екраните ли трябваше да си мерят?
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Хайде по-полека със суперлативите за mercedes. Въпросът не е да произведеш най-добрия електрически модел, а да произведеш продаваем електрически модел. При положение че се очаква още тази година само с два продаваеми модела, тесла да продаде повече електромобили, отколкото общите продажби на всички автомобили mercedes с всички видове задвижвания, показва колко адекватен е примерът ти. След две години те са ще продават два пъти повече от mercedes и ще гони volkswagen по продажби.