IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Илон Мъск посочи основния конкурент на Tesla

И това не е европейска или американска компания

Основният съперник на електромобилите Tesla не са европейските, нито американските компании, произвеждащи коли на ток, а китайските производители. Тове е мнението на Илон Мъск, който смята, че именно компаниите от Китай са истинските конкуренти на Tesla, тъй като те „работят по-усърдно и по-умно“.


Илон Мъск


Мъск похвали китайците и отбеляза, че усеща силна конкуренция от техните производителит на електромобили. Според Илон Мъск има голяма вероятност разработчиците от Китай да заемат второ място в света в обещаващия и развиващ се сегмент на електрическите автомобили.

Все още обаче не е ясно коя е фирмата, която Мъск счита за свой основен конкурент. Американският предприемач и милиардер подчерта, че според него сега Китай е и най-конкурентният пазар в света. Що се отнася до компаниите от САЩ, той смята, че те не могат да станат конкурент на Tesla.

Китайската автомобилна индустрия направи сериозна крачка напред през последните години, което се подчертава и в изявлението на Мъск, който говори и за нейното влияние върху световния пазар. Ръководителят на Tesla също каза, че неговата компания наема висококласни специалисти от Китай.

Имайте предвид, че в продължение на много години Tesla е лидер на нарастващия пазар на устойчива мобилност. Популярната марка, ръководена от Илон Мъск, постигна изключителни продажби в САЩ, Европа и други пазари, където електрическите превозни средства вече играят водеща роля. Tesla Model 3 и Tesla Model Y водят в класацията по продажби на електрически автомобили.

С популяризирането на електрическите автомобили и много европейски производители започнаха активно да развиват конкурентния сегмент, но Мъск не ги смята за заплаха. Най-голям брой електрически автомобили се регистрират в Китай. Поднебесната автомобилна индустрия показа, че има голям потенциал да стане лидер на световния пазар на електрически превозни средства.

Ярък пример са марките електрически автомобили BYD, NIO, Aiways и Xpeng. Поради конкуренцията на които Илон Мъск бе принуден да намали цените на автомобилите Tesla.


0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Фг ( преди 2 години )
    Мерцедес имат най обърканата и *** програма за електро коли.Който е тествал елвктро колите им знае.Само да са на.1 по пробег направиха това недоразумение EQS....с невероятно огромна батерия.... и тежест.Немските производители са на светлинни години след Хюндай.....зад Тесла ...... на десетилетия
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ( преди 2 години )
    Хаха страх го е от Люсид а не от никакви китайци
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Пропускаш факта че не сравняваме китайците с тесла, а със старите автомобилни марки. А китайците са с години пред тях по отношение на технологиите както за производство на батерии така и за производство на електромобили. А да не говорим че и по отношение на качество ги изпреварват по някои показатели. А съчетанието на по-добри технологии и по-високо качество на по-ниска цена, несъмнено ще наклони везните към китайците.
  • #22
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Доста хора, гледам, се увличат по китайците заради по-ниските цени и производството на батерии. САМО ЧЕ: китайците още не знаят как да си управляват по най-добрия начин собствените батерии. Тесла го прави много по-добре, зарежда ги по-бързо и не губи пробег в студа. Ефективността на колите им още е ниска, а софтуерът им е странен и дразнещ. Освен това, патентите на LFP батериите изтекоха и в скоро време ще цъфнат фабрики на всички континенти.
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Разбира се че Тесла не е конглокент на никой. Та нали точно по тази причина всички са тръгнали да гонят Тесла, а Тесла не гони никого в технологично отношение. Ако ги гони ги гони по продажби и печалби. По приходи и печалби настигна и задмина повечето, а скоро ще ги задмине и по продажби. Тази година са наред audi bmw и mercedes, а догодина продължава и с останалите, като пикапа само ще помогне за тази цел, колкото и да му се подиграваш, защото има над 1,5 милиона поръчки за него.
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    Фронтален сблъсък с фактите ще имаш като спреш на Финес с някое ID в студа и видиш 50 киловата пълнене, докато Теслата до тебе пълни с 200. Дотогава: дрън-дрън ярина
  • #19
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Ха-ха, китайците ли му били конглокенти на Мъски, дето му правят към половината батерии за трошките, а другата половина ги правят японци (Panasonic) и корейци (LG).. Китайците когато решат, ще го смачкат като ***. Колкото до образование и технологии - Китай вече изпревари лоясалите европейски и амрикански мозъци.
  • #18
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Факт ( преди 2 години )
    Тесла вече не е конглокент на никой. Изостана от пробег, със смешния си автопилот, със зареждане и с абсолютно всичко. Сега са едни смешници на които колите се удрят къде ли не и си избиват шофьорите, самозапалват се, разпадат се, идват без накладки, с различни гими и джанти. Въобще пълен смях. Не знам от къде тоя дрошковец има самочувствие, че това което правят са коли. Сега поредния смях и със сайбър тръка, щял бил да влезе в производство след 24та година. Смях в залата са.
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    А като ще говорим за най-добрия електромобил, къде забравихте Rimac Nevera? Mercedes само може да му *** подметките. Да не говорим за умния ход на mercedes да ограничат максималната скорост на флагмана си на 210 км в час и да го направят да мига и святка като панаирджийско стрелбище на лунапарк! Кич отвсякъде в интериора и скучна външност. А едно време като кажеш mercedes означаваше класа и стил, а не кич. За двата метра екран да споменавам ли? Точно екраните ли трябваше да си мерят?
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Хайде по-полека със суперлативите за mercedes. Въпросът не е да произведеш най-добрия електрически модел, а да произведеш продаваем електрически модел. При положение че се очаква още тази година само с два продаваеми модела, тесла да продаде повече електромобили, отколкото общите продажби на всички автомобили mercedes с всички видове задвижвания, показва колко адекватен е примерът ти. След две години те са ще продават два пъти повече от mercedes и ще гони volkswagen по продажби.