fallback

Феновете на Tesla се подиграват на Mercedes-Benz

Причината е в недостатъците на системите ADAS от трето ниво (ВИДЕО)

Mercedes-Benz обяви, че е получил сертификат за автоматизирана система за шофиране Drive Pilot в Невада. Както обикновено, германската компания се похвали, че е първият автомобилен производител, който има сертифицирана система за самостоятелно управление от ниво 3. Въпреки това, възможностите му разсмяха феновете на Tesla.

Самата автомобилна индустрия отдавна се хвали с постижения в автономното шофиране. Преди много години, германският доставчик на части Bosch обясни какво означава петте нива на автономност, като обяви, че до 2018 г. ще бъде достигнато ниво 4. Планът предвиждаше до 2025 г. на автомобилите да не е нужен шофьор.

Mercedes-Benz сертифицира своя Drive Pilot като система от ниво 3 за подпомагане на водача в САЩ,. Оказва се обаче, че системата все още има сериозни ограничения. Drive Pilot може да шофира сам, без проблем, но само по предварително начертана магистрала в Невада, когато пътувате със скорост под 64 км/ч и отпред има кола, която да следвате. Условията трябва да бъдат ясни и слънцето да не заслепява камерите на колата.

Това беше прието с присмех от феновете на Tesla, които започнаха да се подиграват на ограниченията на системата Drive Pilot на Mercedes-Benz. Един от тях дори написа: „Не съм сигурен защо Mercedes-Benz искаше да сертифицира системата Drive Pilot за каквото и да било, да не говорим за САЩ. Вероятно се дължи на прекалено предпазливия характер на германците или защото марката иска да влезе в новините”.

Самият Илон Мъск наскоро обясни защо е по-трудно да се пусне софтуер за пълно самоуправление в Европа, за разлика от САЩ, където няма нужда да получавате одобрение в САЩ за неща, които не са специално регулирани.

 

? pic.twitter.com/7uv8MCGwtW

— Shawn Car ◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️ (@shawncarelli) January 27, 2023

 

 

„Нещата са малко по-различни в САЩ. Тук нещата са законни по подразбиране, а в Европа те са незаконни по подразбиране, така че трябва да получим одобрение предварително; докато в САЩ можете да го направите, както сами прецените“, обясни шефът на Tesla.

Във публикуваното видео се вижда как работи сертифицираната за ниво 3 система Drive Pilot. Вижда се, че инструкторът има затруднения да обясни защо системата не се включва. И все пак тази система е оценена като по-добра от FSD на Tesla от Consumer Reports, като получи 10 от 10 за „Възможности и производителност“, докато FSD беше оценена с 9 от 10.

 

 

 

fallback
  • #37
    реплика ( преди 1 година )
    Воланът на Tesla се разглоби на магистралата водачът трябва да плаща
  • #36
    реплика ( преди 1 година )
    Тесла никога няма да е кола
  • #35
    IM-мръсенУайтТраш ( преди 1 година )
    Не знам българската граматика, но това не ми пречи да сричам по-големи щуротии от Кирчо и Кокорчо взети заедно. От едно котило сме!
  • #34
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    И ако това твърдо намерение стане РЕАЛен ФАКт, то тогава на момента водещите ГЕРМАН. премиум-брандове МВ, BMW, AUDI автоматично ще си захапят задните части, ако могат да ги достигнат, бира се, щото чисто и просто това е абсолютно привлекателна и аттрактивно впечатляваща авто-машина БЕЗ никва kon-kypeн-циЯ в своята си ниша!
  • #33
    ФiН-ФЭН_BM1ГЛАДБАХ! ( преди 1 година )
    Лошо настроените ГЕРМАН.експертни езици му определят цена от 200 хилки в ЕВРО /!/, което нарушава обичайната по-достъпна откъм крайни цени тенденция в предлаганите модели, но изглежда тук корейската премиум-марка може да наруши тази своя политика. Навярно защото има ЗАЩО...все пак ВИСШият ЛУКС има ЦЕНА, която задължава и в този случай ЗАСЛУЖАВА парите.
  • #32
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    И сега идва ШОК-вестта от South-КореЯ: Добрата новина в тези снежни и студени дни е, че GeneSiS ще произвежда показания миналата есен като концепт на автосалона в Лос Анджелис своя ел.кабриолет -X-Convertible. Това твърди Питър Ланцавекия, шеф на GeneSiS-дилърите в САЩ, в свое интервю като в случая се позовава на пряка информация от главния дизайнер на марката Люк Донкерволке. Бизнесменът добавя, че кабриолетът ще е истински ореол флагман за марката и ще размъти водата на Бентли Континентал...
  • #31
    VAYK ( преди 1 година )
    FSD на Тесла е бета версия и се надгражда, самообучава се! При Мерцедес системата е друга....Теслата е по близо до няква форма на изкуствен интелект! Без него няма как да го направят този автопилот дето трябва да те кара! Просто е изключено на хардуер да сложат всяка ситуация на улицата, това са най малкото милиарди комбинации! Затова за сега всичко се бави! Гугъл са доста напред но пак няма нещо готово!
  • #30
    До долния ( преди 1 година )
    Кого лъжеш? Цитат:Стивън Шер казва, че автопаркът на Tesla на Hertz започва страхотно, със силно търсене както от туристи, така и от корпоративни пътуващи. Hertz направи някои масивни поръчки за електрически превозни средства през последната година. Компанията за коли под наем е поръчала 100 000 електромобила от Tesla, 65 000 от Polestar и наскоро 175 000 от General Motors.
  • #29
    до TSLA ( преди 1 година )
    Работя в Херц (не на поточната линия).Такава сделка за толкова коли не е правена, и по вярвай за 5 коли искат отстъпка та за 100 хил няма да си искат.
  • #28
    До долния ( преди 1 година )
    Точно така е. Сертифицирането на трето ниво за автономно управление на mercedes е нищо друго, освен pr ход. Абсолютно безсмислен и не използвам на практика, но важното е да се пише в историята че първия автопилот трето ниво е бил на mercedes. Но вече живеем в информационната ера и предвид опитите да ни надупчат с ваксини които не са тествани, както и изопачаването на истината за войната и санкциите, накараха поне хората които не са изгубили способността да мислят, винаги да си проверяват информа
fallback
Последни