IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мъск предрече крах на утвърдени автомобилни производители

Някои от тях са много по-близо до фалит, отколкото си мислят, обяви шефът на Tesla

Илон Мъск за пореден път доказа, че има нестандартните възгледи за всички неща, свързани с автомобилите. В Twitter, който вече е негова собственост, шефът на Tesla написа: „Някои утвърдени производители са много по-близо до фалит, отколкото си мислят“.


Илон Мъск


В случая той отговари на друга публикация, публикуван от Фарзад Месбахи - създател на техническо съдържание в YouTube, който говореше за това как тези дни много хора сочат с пръсти към Tesla, въпреки че „повечето други производители на автомобили са на прага на фалита“.

Мъск не посочи кои са тези производители, но позицията му – а именно, че традиционната автомобилна индустрия върви към спад, явно не е променена. Шефът на Tesla рядко казва нещо положително за друг автомобилен производител и единствените електромобили, различни от Tesla, които е хвалил, са Ford Mustang Mach-E и Porsche Taycan.

По отношение на други компании, които в момента изграждат електрически превозни средства, той най-вече прогнозира техния крах, особено когато говорим за стартиращи фирми като Lucid и Rivian, които искат да съперничат на Tesla, като Lucid и Rivian.

Всъщност само преди седмица основателят и главен изпълнителен директор на Tesla изрази мнение, че Lucid ще пропадне, като отново отговори на туит, казвайки, че „не им остава много време на този свят“. Изявлението му дойде, след като ръководството на конкурента отново се опита да убеди тези, които са си поръчали седана Air, ще си получат колата в срок.

В същото време Илон беше критикуван от инвеститорите и акционерите на Tesla, които смятат, че той не е толкова ангажиран с управлението на автомобилния производител, колкото би трябвало, особено след закупуването на Twitter. Вече се чуват и призиви за оттеглянето на Мъск от поста главен изпълнителен директор, за да може да бъде заменен от някой, който да се фокусира изцяло върху Tesla.


0 от 500
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    То е свършен факт. Чакане по година-две, вместо три месеца. Една кола я правят за 30 часа, вместо за 10. Сбирщайн от несъвместими компоненти от 300 доставчика. Тепърва щели да строят и преоборудват заводи. Нямат осигурени обеми за доставки на клетки. И като питаш в дилъра къде да зареждам - ами свалете си приложение някое (опрай се). Подгототвени кадри в официалните сервизи йок. Самите дилъри и те не знаят какво продават като стане въпрос за ел. модели. Чакай ти Мара да се побара... някой ден.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Цецко ( преди 1 година )
    Странно защо, но сайта блокира думата журн-али-сти. Защо, не знам
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    То ако... ( преди 1 година )
    с тесли, брадви и черчевета(в качеството) се правеха коли, Елънчу нямаше да го гонят акционерите
  • #10
    15 rate up comment 8 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Целта му е била да накара света да мине към електрически транспорт и чиста енергия?!?! Нито света е минал, нито ще мине на електрически транспорт, нито е минал на чиста енергия!Ако целта му беше това което си фантазираш, колите му нямаше да струват по над 60-80-100 000 Евро, а щяха да са по 20 000!!! Не, че качеството им не е като за 20 000!!!Целта му винаги е била печалба и спекулации, ама винаги!И с тесла и с туитър и с доджи коин!Само зомбита като тяб вярват в аурата на свети мъск!!!
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Дай ми дефиниция за последен!!! Мъск е последния?Той се смее последен? Мъск е последния производител на автомобили на планетата от тук нататък и изобщо?!? Ти наред ли си?!
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Шминтирит ( преди 1 година )
    Я се разбери със себе си, дали говориш за автомобили или за борси? Къде сложи акциите при автомобилите? Цената на акциите може да е паднала с 50%, но пък за същия период от време продажбите на автомобили са се вдигнали и те с приблизително 50%. Това че акциите на volkswagen струват и в момента шест пъти по-малко отколкото акциите на Тесла не им пречи да продават 10 пъти повече автомобили от Тесла, нали? Дори за борси да говорим, кой е по-добър от Тесла там?
  • #7
    5 rate up comment 8 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Ами нали точно за това е поговорката. Той се смее последен и оттук нататък каквото и да се случи с тесла той си е постигнал целите. А целта беше да накара света да премине към електрически транспорт и производство на чиста енергия. Първото го постигна със сигурност почти самостоятелно, а сега си има много добър помощник, за който повечето ще кажат че е Путин, но всъщност той не е отказвал доставки на горива, а по-скоро го направиха слугите на САЩ в европейския съюз. Сега ВЕИ е най-евтина.
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За Лусид има да чака саудитите да се откажат а те едва ли ще ги поддържат по-малко отколкото той поддържаше Тесла все пак вече са вложили много пари и едва ли е непреодолим проблем това да увеличат производството. Новина от днес е че Лусид вече има първи доставки в Европа на варианта с 880 км пробег по WLTP и 930 коня
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    И той прави абсолютно същото в момента!!
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Каза нещото с нещото дето акциите му се сринаха с близо 50% за последните няколко месеца :D Уважения за това, което опитва да направи с Туитър, ама да не плямпа глупости за коли ;)