Всеки производител е трябвало да обявява сервизна акция повече от веднъж. Това изобщо не е доказателство за проблемност на машините, а по-скоро за вниманието на компанията - всеки прави грешки, номерът е тя да бъде открита и коригирана навреме. Самите компании се грижат за репутацията си и често алармират предварително, дори ако дефектът изглежда странен и вероятността за неговото проявление клони към нула.
Основното в случая е, че безопасността винаги е на първо място за всеки производител. Нека си припомним за най-нелепите и забавни дефекти, които бяха обявени през тази година.
Най-нелепите дефекти, довели до сервизни акции (ГАЛЕРИЯ):
В резултат на производствен проблем в 567 998 автомобила, сглобени в завода на компанията в Джорджия от 12 август 2011 г. до 27 септември 2013 г., необезопасният таван може да падне върху водача и пътниците. За дефекта стана ясно през пролетта, когато собственик на 10-годишна кола заведе дело срещу компанията, след като при задействане на страничните въздушни възглавници при катастрофа част от таванната конструкция е паднала върху него.